Inici / Cases de colònies / Alberg Santa Mª del Mar de Coma-ruga Tornar enrera

Alberg Santa Mª del Mar de Coma-ruga

Coma-ruga - Província de Tarragona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Situat a la Costa Daurada, fet que el converteix en un dels centres més adequats per a tots els afeccionats al mar i a les activitats nàutiques, es beneficia del clima suau durant els mesos d'hivern.

60.000 metres quadrats de bosc i jardins davant les platges de la Costa Daurada.

A 69 km de Barcelona, a 26 km de Tarragona, a 168 km de Girona i a 121 Km de Lleida.

Instal·lacions:

. Capacitat: 290 places (habitacions de 4, 6, 8 i 10 llits amb bany i sense).
. Equipat per a persones amb mobilitat reduïda (20 places adaptades, consulteu a l'alberg).
. Sala de TV i DVD, sala de jocs, sala per a tallers.
. Pàrquing gratuït les 24 hores del dia, per a cotxes i autobusos.
. Serveis: Zona menjador, màquines automàtiques de begudes calentes, fredes i sòlids, fotocopiadora, wi-fi, circuit de cordes, gronxadors, espais de jocs de taula, ping-pong i futbol platja.

Programes d'activitats escolars i preus:

. La Mar de divertit (INF, CI): Aprendre a estimar el mar, els animals i les plantes que hi viuen, d’una manera lúdica i amb un contacte directe amb la natura.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,04.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: 80,68.-€ per alumne.

. Neptú: superherois i superheroïnes (INF, CI): despertar l’interès i el respecte per l’entorn natural mitjançant el joc simbòlic. Inclou l'activitat al parc acrobàtic de ponts i tirolines.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 141,20.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: 86,86.-€ per alumne.

. Pirates a la costa! (INF, CI): Gaudir de les experiències i aventures d’aquests habitants del mar.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne.

. Exploradors del temps (INF, CI, CM): desenvolupar la imaginació i la creativitat fent un viatge en el passat.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne d'EI i CI o bé 126,37.-€ per alumne de CM i CS.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne d'EI i CI, o bé 74,25.-€ per alumne de CM i CS.

. Submergeix-te a la Mediterrània (CM, CS): Estimular el coneixement, l’estima i la cura del medi marí mitjançant l’observació i el contacte directe amb la natura.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 74,24.-€ per alumne.

. Viure l’època dels romans a Tàrraco (CM, CS, ESO): situar-se en la història i analitzar les diferències entre la vida en temps dels romans i l’actual. Inclou una visita a la Tàrraco romana.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 74,24.-€ per alumne.

. Tarraconensis: seguint la petjada dels Escipions (CM, CS, ESO, T.SÍNTESI): identificar i estudiar de manera pràctica els costums quotidians dels nostres avantpassats. Inclou la visita a la Tàrraco romana i a la Vil·la dels Munts.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 126,37.-€ per alumne.
Preu estada 3 dies/2 nits (treball de síntesi): des de 136,55.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 74,24.-€ per alumne.

. 365 dies d'esport i platja (CM, CS, ESO): transmetre valors de cooperació i col·laboració entre els alumnes a partir de la pràctica de l’esport. Inclou l'activitat al parc acrobàtic de ponts i tirolines.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 132,55.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,43.-€ per alumne.

. Científics a la Mar! (CM, CS): desvetllar l'interès per tot el que envolta l'ecosistema marí.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 132,55.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,43.-€ per alumne.

. Festival de circ (INF, CI, CM, CS): desvetllar l’interès pel món del circ i els espectacles artístics. Posar en pràctica diverses habilitats corporals.

La majoria dels programes estan disponibles per a fer-los en anglès, consulteu-nos!

. Preus de temporada alta: del 18 de març, abril, maig i juny 2024. Consultar preus de promoció en d'altres dates.
. Els preus inclouen la pensió completa però no el dinar del primer dia, que es pot afegir amb suplement de 10,60 € per alumne.
. Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs (us podem passar pressupost).