Inici / Cases de colònies / Artur Martorell - Escola de Mar Tornar enrera

Artur Martorell - Escola de Mar

Calafell - Província de Tarragona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

La casa de colònies Artur Martorell, situada a la Costa Daurada, fou construïda de nova planta per a la seva funció de casa de colònies amb un disseny nou i funcional. Es troba a prop de la platja de Calafell, on abans de la guerra civil, s'hi van organitzar les primeres colònies de Catalunya.

Aquesta zona conserva una llarga tradició marinera i amb una climatologia sempre favorable, permet dur a terme variades activitats educatives en què la temàtica que enllaça les activitats és el Mar, el seu funcionament, la platja i la seva importància mediambiental. La proximitat de la casa amb el nucli antic de Calafell dóna peu a conèixer i a jugar entorn del castell medieval.

Els autocars arriben fins a la mateixa casa de colònies. A 109 km de Lleida. A 160 km de Girona. A 62 km de Barcelona. A 34 km de Tarragona.

Equipaments:

- La casa disposa de 296 places dividides en 3 edificis (Tramuntana, Xaloc i Mestral)
- Distribució de dormitoris en els 3 edificis que permet una bona organització de l'estada de diferents grups (habitacions de 4-6-8 o 12 places).
- Diverses sales d'activitats.
- Bugaderia i Infermeria.
- Menjador amb terrassa.
- Pista poliesportiva i piscina (20x10 m).
- Àrea recreativa i esplanada de jocs.

Activitats:

Descobrim la platja, el port de pesca, Calafell, amb el seu castell i la seva ciutadella ibèrica. L'escola de mar disposa d'un programa educatiu centrat en el coneixement del mar, la vida pesquera i els primers pobladors.

** Per a INFANTIL I CICLE INICIAL:
A través de diferents activitats temàtiques, jocs i gimcanes, tallers i jocs de nit, podreu realitzar les colònies més adients per als vostres alumnes. I com a Escola de Mar us proposem:
. El Rei Neptú: Coneixerem la vida de les profunditats marines i farem grans jocs de descoberta de mar.
. L'Agustí, el pop marí: El món sota l'aigua, els animals que hi viuen i el que hi podem trobar.
. El pirata Tim: de les mans d'aquest famós pirata, aprenem a fer de pirates i descobrir-ho tot sobre el mar.
. El capità Sebastià: ens preparem per a ser uns navegants sobre el vaixell Calafell tot descobrint el mar.
Podreu triar diferents activitats segons la durada de la vostra estada, l'edat del vostres alumnes i les vostres necessitats.

** Per a CICLE MITJÀ I SUPERIOR:
. El món de la pesca: coneixerem la vida de pescadors i el port pesquer.
. Torredembarra, platja natural: dunes i aiguamolls, l'ecosistema marí i els problemes ambientals del mar.
. Els íbers a Calafell: qui vivia a la costa abans dels romans? Els primers pobladors i la Ciutadella ibèrica.
. A més podem oferir activitats d'aventura com: caiac de mar, iniciació a la vela lleugera, BTT, tir amb arc, orientació i GPS, scooters, etc.

** Per a SECUNDÀRIA:
Us proposem fer unes colònies esportives i de lleure, combinant diferents activitats nàutiques i suplementàries: caiac de mar, iniciació a la vela lleugera, btt, tir amb arc, cursa d'orientació, Portaventura, tobogan, rocòdrom, tirolines, Diver Parc lúdic de Coma-Ruga, etc.

Possibilitat de fer les colònies en anglès i treballs de síntesis. Informa-te'n!

Preus:

**Temporada baixa (setembre a febrer)
. Estada de 2 dies/1 nit des de 77,10.-€ per alumne.
. Estada de 3 dies/2 nits des de 131,00.-€ per alumne. En cas de fer treball de síntesi, el preu serà des de 155,90.-€ per alumne.

**Temporada alta (març a juny)
. Estada de 2 dies/1 nit des de 83,10.-€ per alumne.
. Estada de 3 dies/2 nits des de 141,00.-€ per alumne. En cas de fer treball de síntesi, el preu serà des de 162,10.-€ per alumne.

Els preus inclouen:
. Dinar del 1r dia, PC i activitats (comencen la 1ª tarda després de dinar).
. Material per a les activitats.
. Tots els mestres són gratuïts i tenen els llençols i tovalloles inclosos.

Els preus no inclouen:
. Suplement de visites culturals.
. Esports d'aventura.
. Trasllats.

Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs.