Inici / Sortides d'1 dia / Aventura escolar a Can Putxet Tornar enrera

Aventura escolar a Can Putxet

Sant Celoni - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Vine a gaudir de la natura i l'aventura a la casa de colònies Can Putxet. Situada a la falda del Montseny, és un lloc ideal per a passar un dia de diversió!

Pack de 3 hores amb 3 activitats a escollir, segons l'edat dels alumnes, fes el teu programa personalitzat!

Activitats:

Activitats de natura:
. Itinerari sensorial (Ed.Inf., CI, CM)
. Castanyada (Ed.Inf., CI)

-Activitats d'aventura:
. Fira (Ed.Inf., CI, CM)
. Vaixell (Ed.Inf.)
. Parc aventura (Ed.Inf., CI)
. Escalada (CI, CM, CS, ESO)
. Orientació (CI, CM, CS, ESO i Batx.)
. Tir amb arc (CI, CM, CS, ESO i Batx.)
. Quads infantils (Ed.Inf).
. Quands primària (CM, CS, 1r cicle ESO)
. Karts pedals (CI, CM, CS, 1r cicle ESO)
. Gimcana groga junior (CI, CM, CS)
. Paintball infantil (CI, CM, CS)
. Gimcana reptes (CM, CS)
. Reptes* (ESO, Batx.)
.Gimcana de Poble (CM, CS)
. Jo sóc de Poble* (ESO, Batx.)
. Paintball adults* (2n cicle ESO, Batx.)
. Gimcana groga* (ESO i Batx.)

* Només es poden combinar amb una activitat més, qualsevol de les de la llista.
** Aquesta activitat té una durada de 3 hores i no es pot combinar amb cap altre.

. El preu del paquet de 3 hores amb 3 activitats d'aventura a escollir i l'activitat d'itinerari sensorial és de 15,50.-€ per alumne de primària i 18,50.-€ per alumne de secundària (algunes activitats tenen suplement, consulteu-nos).
. El preu de les activitats de natura és de 13,50.-€ per alumne.

El preu inclou:
. Lloguer de material i instal•lacions.
. Monitoratge fins les 13:30h.
. IVA inclòs.

. L'autocar és opcional, demana'ns pressupost sense compromís!
. El grup ha de tenir un mínim de 20 alumnes, o pot variar el preu.
. L'horari de les activitats és de 10:30h a 13:30h. Després us podeu quedar a dinar a les seves instal·lacions però els alumnes queden a càrrec dels mestres.