Can Vandrell

Sant Feliu de Buixalleu - La Selva - Província de Girona
Apte per a Infantil, Primària

En el municipi de Sant Feliu de Buixalleu, comarca de la Selva. Al parc Natural del Montseny, cómoda i confortable, instal·lació especialment preparada per a les vostres colònies. Adaptada al 100% a persones amb mobilitat reduïda. Servei de cuina casolana i de mercat. A 62 km de Barcelona, a 42 km de Girona, a 152 km de Tarragona i a 198 km de Lleida.

Equipaments:

· Habitacions col·lectives de 3 a 24 places.
· Ascensor interior.
· 3 menjadors i 4 sales de taller.
· Parc Infantil, camps de joc i piscina, sorral zona de pícnic, fonts i lavabos exteriors.
· Zona wifi i portàtil de lliure accés pels mestres.
· Habitacions i lavabos de mestres, sala de professors.

Activitats:

CENTRE D'INTERÈS: ESCOLA DE CEL

. Planetari: Descobrim l'espai amb projeccions a 360º. Activitat escolar on entrareu dins la bombolla inflable gegant de la nostra Escola de Cel, i viureu un autèntic viatge al cel proper i al cel llunyà. Diferents projeccions que s'adapten a l'edat dels participants i que els faran viure en primera persona un viatge a l'espai. Sobrevolem els planetes, aterrem a les estrelles, visitem les galaxies i descobrim les seves formes i les històries mitològiques que les acompanyen. Una autèntica experiència intergalàctica. (EI, CI, CM i CS)

. Entrenament dels astronautes: Proves d'Aventura i baixada en tirolina/coet a la casa de colònies Can Miqueló i Proves d'aventura en paret ferrada a la casa de colònies Can Vandrell, on ens preparem com autèntics astronautes, cal tenir molt bona forma física, una gran capacitat de concentració i moltes habilitats, esteu preparats? (EI, CI, CM i CS)

. Gimcana de Planetes: I si juguem amb els 8 planetes del nostre Sistema Solar? No hi podien faltar reproduccions gegants inflables del Sistema Solar, per conèixer i jugar amb els planetes del nostre Sistema Solar. (EI, CI)

. Taller de mitologia: Jocs, històries i activitas infantils per no oblidar...(EI, CI)

. Sala de l'Univers: Les galàxies, forats negres i la vida de les estrelles. A les nostres Escoles de Cel tenim una sala molt especial, la sala del cel profund, un espai on gràcies a les llums fosques, les projeccions en superfícies transparents, les pintures fluorescents i altres recursos d'ambientació ens trobarem com flotant al mig de l'Univers, allà podrem descobrir amb els nostres ulls i entendre fenòmens tant dispars com el naixement i la mort d'una estrella, els forats negres i la pols còsmica, la forma de les galàxies, el Big Ben, etc... T'apuntes a un viatge d'efectes especials? (CM, CS)

. Observació del Sol: La nostra estrella observada amb telescopis de lent, telescopis d'hidrogen, telescopis d'ombra... Voleu observar el sol i conèixer les seves característiques de debò? Ens calen, doncs, diferents tipus de telescopis, cadascun d'ells ens descobrirà un aspecte diferent: El seu color real, les taques solars i les zones més fredes de la nostra estrella, la seva radiació, la seva edat i el temps que falta per la seva desaparició, etc... Descobrim-ho, però per fer-ho, caldrà que ens guanyem el dret a fer ús dels telescopis, haurem de superar les proves i completar el gran mot encreuat, serem capaços? (CM, CS)

. Aventura: tirolina + escalada. (CM, CS)
. Balanzebikes (Novetat!). (CM, CS)

- Temporada baixa (setembre-novembre):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + dinar del 1r dia + activitats): des de 71,30.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + dinar del 1r dia + activitats): des de 113,45.-€ per alumne.

- Temporada mitjana (febrer-fins a 20 març):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + activitats): des de 74,40.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + activitats): des de 122,00.-€ per alumne.

- Temporada alta (a partir 21 març, abril i dilluns-dimecres de maig i juny):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + activitats): des de 93,00.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + activitats): des de 149,00.-€ per alumne.

- Temporada TOP (dimecres-dijous de maig i juny):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + activitats): des de 94,40.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + activitats): des de 150,20.-€ per alumne.

- Sortides d'1 dia:
. Activitat d'Astronomia, Sant Jordi, Carnestoltes i Dinàmiques de grup i cohesió: 15,40.-€ per alumne.
. Activitat de Bosc de tardor: 14,90.-€ per alumne.
. Activitat Pack Aventura (Bosc del cel i aventura): 17,70.-€ per alumne.

Descomptes i suplements:

- Suplement dinar del primer dia: +10,50.-€.
- Per a alumnes de secundària, suplement de +1.-€ per alumne i dia sobre el preu del paquet.
- Per a colònies en anglès, suplement de +2.-€ per alumne i dia sobre el preu del paquet.
- Per a crèdits de síntesi, suplement de +2,5.-€ per alumne i dia sobre el preu del paquet.
- Suplement monitors 24h: +15%.

- Altres opcions consultar preus segons temporada.
- IVA inclòs.

Transport des de l'escola no inclòs, si voleu també us podem passar pressupost.