Inici / Sortides d'1 dia / Les escoles visiten el Catalunya en Miniatura! Tornar enrera

Les escoles visiten el Catalunya en Miniatura!

Torrelles de Llobregat - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Un parc temàtic amb més de 150 maquetes a l'aire lliure, realitzades a escala al mateix
i taller del parc, que reprodueixen a la perfecció els monuments més importants de l'arquitectura catalana.

Un passeig a l'aire lliure a través d'una exposició permanent de les obres més destacades del romànic i el gòtic de Catalunya, així com l'obra completa del genial arquitecte modernista Antoni Gaudí.

Però això no s'acaba aquí! El parc també disposa de molts altres serveis per poder passar un gran dia: zona de pícnic, bar, restaurant, tren, amfiteatre, parc infantil i tenda de records.

Visita:

** Visita a l'exposició de maquetes: lliure sense monitors/es. Els objectius són: tenir una visió general del territori, conèixer els diferents estils arquitectònics i aprendre mitjançant una experiència única.
Preu: 6,50.-€ per alumne.

- Opcionals:
** Viatge en tren: la millor manera de tenir una visió panoràmica de l'exposició de maquetes mitjançant un passeig en tren.
Preu: 1,00.-€ per alumne.
** Visita al taller de maquetes: visita guiada al taller on es realitzen les maquetes del parc. Podran descobrir tots els secrets de la realització d'una maqueta, tocar els materials, etc. La visita s'adapta per cada cicle escolar, per fer-la més dinàmica i interessant, segons les necessitats de cada grup.
Preu: 1,50.-€ per alumne.

Activitats d'aventura:

Les activitats d'aventura són ideals perquè els alumnes desenvolupin: treball en equip, seguretat i confiança en un mateix i coordinació.

Els recorreguts pels arbres es realitzen sempre de forma autònoma sota la supervisió d'instructors experimentats i després d'un "breafing" obligatori, on s'explica l'ús correcte de les politges i mosquetons.

** Circuits:
- Circuit infantil: per alumnes entre 4 i 7 anys. Durada: 45min. aprox.
Preu: 10.-€ per alumne.
- Circuit mitjà/extrem: per alumnes a partir de 8 anys. Durada: 90 min. aprox.
Preu: 13.-€ per alumne.
* Afegeix l'activitat "Transports" per cicle inicial per només 4.-€ més.
* Afegeix l'activitat "Escapa't a les comarques" per cicle mitjà i superior per només 4.-€ més.

Inclouen l'entrada a l'exposició de maquetes a l'aire lliure.

- Activitats curriculars:

** Cicle inicial: "Els mitjans de transport": visita al parc parant atenció i fent èmfasi en maquetes on es poden apreciar els diferents mitjans de transport. Hi trobarem les maquetes següents: el port, l’aeroport, les estacions de tren, les carreteres i autopistes (totes elles motoritzades), la multitud de vies i trenets que corren entremig de les diferents maquetes del parc.
Preu: 9,50.-€ per alumne.
Inclou: visita lliure a l'exposició de maquetes i visita al taller de maquetes (amb monitor/a).

** Cicle mitjà i superior: "Escapa't a les comarques!": a través d'un joc interactiu d'enigmes i pistes, viuran un gran REPTE... Construir un mapa gegant de Catalunya amb peces magnètiques. En la recerca del Follet de Catalunya en Miniatura recorreran les comarques resolent enigmes i pistes, de manera grupal.
La finalitat d'aprenentatge de l'activitat és: fomentar el treball en equip, situar geogràficament les comarques catalanes, memoritzar i aprendre mitjançant un joc i generar coneixement entre tots/es.
Preu: 9,50.-€ per alumne.
Inclou: visita lliure a l'exposició de maquetes + activitat "Escapa't a les comarques" (amb monitor/a).

** A partir de Cicle Superior: "Orientació!": en petits grups de 4 infants, a través d'un joc interactiu amb mapes, brúixoles i fites, viuran un gran repte d'orientació dins del parc.
La finalitat d'aprenentatge de l'activitat és: fomentar el treball en equip, familiaritzar-se en l'ús de la brúixola i mapa, iniciar-se amb l'orientació geogràfica i conèixer els punts cardinals i els seus rumbs.
Preu: 10,00.-€ per alumne.
Inclou: visita lliure a l'exposició de maquetes + activitat "Orientació" (amb monitor/a).

** De Cicle Inicial a Cicle Superior: "Robòtica:
La Rateta de learning Resources (Cicle Inicial): es realitzen activitats per adquirir les nocions bàsiques de programació de robòtica amb les ratetes robot.
Lego WEDO 2.0 (Cicle Mitjà i Superior): construcció de robots i programació a través de tauletes.
La finalitat d'aprenentatge de l'activitat és: treballar les 4 C: Connectar, Continuar, Construir i Contemplar; potenciar el talent, l'autoestima, la curiositat; desenvolupament de les competències de matemàtiques, tecnologia, ciència, enginyeria -STEM; i s'inicien en el pensament computacional.
Preu: 9,50.-€ per alumne.
Inclou: visita lliure a l'exposició de maquetes + activitat "Robòtica" (amb monitor/a).

- Preus especials en dilluns (excepte maig i juny): 5,50.-€ entrada exposició, 9.-€ circuit infantil i 12.-€ circuit mitjà-extrem.
- L'autocar és opcional, us podem passar pressupost a molt bon preu, consulteu-nos!

- Cal dur cantimplora, gorra, esmorzar i dinar.
- Cal dur roba i calçat adequats per l’activitat que es realitza a l’aire lliure.
- Preus amb IVA inclòs.
- Tots els professors gratuïts.