Inici / Sortides d'1 dia / Cau de Llops: activitats escolar amb gossos de trineu - NOVETAT! Tornar enrera

Cau de Llops: activitats escolar amb gossos de trineu - NOVETAT!

Tuixent-La Vansa o - Activitat a l'escola
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

Des de CAU DE LLOPS us presentem una activitat peculiar per a realitzar amb els vostres alumnes. Una experiència didàctica i divertida en format d'activitat d'un sol dia, per tal que l’alumnat del vostre centre aprengui mitjançant la interacció i el joc.

El múixing o l'esport de trineu de gossos, es basa en el coneixement de les tècniques esportives per conduir el trineu amb la col·laboració dels gossos. L'objectiu d'aquest projecte és familiaritzar l'alumnat amb aquest esport fent èmfasi en la relació amb els gossos, la responsabilitat de treballar en equip amb animals, el respecte per la natura i l'adaptació al medi.

En concret, oferim dos tipus de modalitats:

A. Sessions in-situ, on desplacem els gossos fins a la pròpia escola. Modalitat vinculada a la familiarització amb els animals i menys intensiva en hores i recursos per part del centre.

B. Sessions a Tuixent-la Vansa on hi ha un contacte directe amb l'esport del múixing i altres activitats de muntanya i neu durant la temporada d’hivern.

● MODALITAT A: anem a les escoles
Aquesta activitat és la més viable per a moltes escoles o instituts quan es planteja una activitat d’un sol dia ja que el transport cap a l’estació de Tuixent-la Vansa suposa un major esforç per a vosaltres.
Aquesta modalitat es pot dur a terme sempre que ens autoritzeu a entrar amb animals dins de les vostres instal·lacions.
L’activitat consisteix en una descoberta del múixing a partir de les explicacions del propi múixer, així com tenir un primer contacte amb els gossos: tocar-los, raspallar-los, aprendre com viuen…
Paral·lelament també proposem jocs basats en la tècnica del múixing per tal que coneguin la importància del treball en equip i el respecte pels animals.

● MODALITAT B: veniu a l’estació d’esquí
La sortida a Tuixent-la Vansa es pot plantejar com a una excursió d’un sol dia i, per tant, sense pernoctar, o bé com a una estada de més d’un dia i complementar-la amb la pràctica de l’esquí nòrdic.
Les activitats que oferim a l’estació d’esquí són grupals i el seu contingut és sensiblement més complet que en la modalitat anterior.
Tenim dos programes diferenciats en funció de si es realitzen amb neu o sense neu:

- ANTARTICUS 1911: modalitat amb neu. El programa es basa en les expedicions polars que van arribar al pol Sud el 1911 i inclou cani-rando amb raquetes de neu, circuits d’orientació, trineus i jocs lúdics a la neu. Els alumnes realitzen tota una sèrie de proves i reptes a la muntanya (alguns cooperatius i altres competitius entre equips si es desitja) per poder arribar al pol Sud.

- ATAVIK TUNDRA: modalitat sense neu. El programa es basa en l'estil de vida de les civilitzacions que ocupaven les regions àrtiques del planeta. Inclou cani-rando, circuits d’orientació, tir amb arc i jocs cooperatius en un entorn de muntanya.

Per a més informació d’aquestes activitats disposem de dossiers independents on detallem els jocs i el seu funcionament.

- Activitat a l'escola: 6.-€ per alumne (IVA inclòs), mínim 450.-€ per escola/dia.
- Activitat a l'estació de Tuixent-La Vansa: 16.-€ per alumne (IVA inclòs), mínim grup de 15 alumnes.
- Professors gratuïts.
- L'autocar per a la modalitat B no està inclòs en el preu i és opcional, el podeu contractar amb nosaltres o pel vostre compte, consulteu-nos!
- Disposem d’un refugi de muntanya amb serveis i menjador. Exclusivitat de les instal·lacions per a cada grup.