Inici / Estades d'aventura / Colònies d'aventura al Solsonès Tornar enrera

Colònies d'aventura al Solsonès

La Coma y la Pedra - Port del Comte - Província Lleida
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Descobrir un entorn tant variat com el que tenim a Catalunya a través d'una gran varietat d'experiències que segur que els vostres alumnes recordaran sempre. I per fer-ho, us proposem un viatge escolar amb diverses activitats de natura i aventura que ens faran gaudir plenament fora del vostre dia a dia.

Activitats:

Totes les activitats estan adaptades a l’edat dels alumnes i als interessos de l’escola.
Podeu realitzar els programes que us proposem a baix, o realitzar un programa a mida escollint les activitats d'aventura, natura o culturals que vulgueu realitzar:

- Circuit acrobàtic d'aventura al bosc amb ponts i tirolines
- Tir amb arc
- Golf
- Roadbook (cursa d'orientació)
- Escalada
- Bumper ball
- Trekking per la serra de Busa
- Rafting i Piragüísme al Parc del Segre
- Caiacs al pantà de la Llosa del Cavall
- BTT
- Tallers diversos a escollir (taller d'esmalts, taller de marc de fotos, taller de màscares, de punt de llibre, rellotge de sol...)
- Visita al Refugi d'animals salvatges: Zoo del Pirineu
- Joc de descoberta de Solsona, municipi medieval
- Joc de descoberta de Sant Llorenç de Morunys
- Visita de natura del neixament del riu Cardener
- Jocs de nit
- Vetllada d'estels
- Festa final.

Preus:

El preu variarà en funció de les activitats escollides
Us podem oferir uns exemples de paquets complets:

- Colònies 2 dies/1 nit: des de 86,50.-€ per alumne, amb allotjament a l'hotel, 1 pensió completa i les activitats de caiac a la Llosa del Cavall, Bumper ball, escalada, roadbook (orientació), joc de nit o festa final.

- Colònies 3 dies/2 nits: des de 153,50.-€ per alumne, amb allotjament a l'hotel, 2 pensions completes i les activitats de caiac a la Llosa del Cavall, BTT, circuit d'aventura als arbres, bumper ball, escalada, roadbook (orientació), joc de nit i festa final.

- Colònies 5 dies/4 nits: des de 260,00.-€ per alumne, amb allotjament a l'hotel, 4 pensions completes i les activitats de descoberta de Solsona, visita al Pantà de la Llosa del Cavall, el poble de Sant Llorenç de Morunys i el naixement del Riu Cardener, circuit acrobàtic d'aventura, bumper ball, tir amb arc, golf, jocs d'estratègia, escalada, roadbook (orientació), trekking a la natura, jocs de nit, vetllada d'estels i festa final.

Els preus inclouen:

- Pensions completes a l'hotel.
- Llençols, tovalloles i edredons.
- Activitats descrites al programa i material necessari.
- Monitors especialitzats per al desenvolupament de les activitats, vivint en el mateix hotel.
- Gratuïtat de 1 professor cada 20 alumnes de pagament.
- Menú a la carta del restaurant per a professors.
- Talonaris d’autofinançament per a cada alumne.
- IVA.

Els preus no inclouen:

- Dinar del primer dia. (és opcional i té un cost de 10,50.-€)
- Autocar per als desplaçaments, només el requereix el 1r dia sencer i l'últim dia per tornar a l'escola. Si ho necessiteu nosaltres ens podem encarregar del servei d'autocars que necessiteu a bons preus, demaneu-nos pressupost!

Allotjament:

- Hotel Golf Natura, que es troba al peu de l’estació d’esquí del Port del Comte, al municipi de la Coma i la Pedra de la comarca del Solsonès (Lleida). És una nova construcció muntanyenca en pedra i fusta, un petit hotel molt acollidor, que ens permet l'opció d'exclusivitat per al vostre grup, adaptant-se a les vostres necessitats. S'aconsella per a grups de 55 alumnes com a màxim. Habitacions de 4 i 6 places, i una de 10 places, a part de 2 sales per a fer-hi activitats i un menjador.
Podreu gaudir d'una estada amb una bona restauració i unes vistes espectaculars del Pirineu, amb totes les avantatges d'una casa de colònies i totes les comoditats d'un hotel, sense cap dubte, un dels millors allotjaments per a les vostres colònies!