Inici / Sortides d'1 dia / Les escoles visiten el bosc a la tardor! Tornar enrera

Les escoles visiten el bosc a la tardor!

Diverses. - Província Barcelona
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat

En el bosc a la tardor descobrirem tots els canvis que es produeixen en aquesta època de l’any. Per a fer-ho, us proposem diferents espais naturals on el paisatge de tardor és espectacular i on les activitats s'adapten a l'edat dels alumnes.

Llocs emblemàtics

- La Garrotxa: podeu venir d'excursió a La Fageda d'en Jordà i la Fàbrica de Iogurts de La Garrotxa, on farem un itinerari pel bosc, descobrint les característiques de la tardor i la fageda; fins a arribar i completar la sortida amb una visita guiada per les instal·lacions de la fàbrica de iogurts: des de la granja, on podran tocar les vaques; fins a l'elaboració del iogurt, on el podran tastar.

- El Montseny: itinerari circular que comença al Centre d'Interpretació del Parc Natural del Montseny a Can Casades, a Santa Fe del Montseny; des d'on els alumnes faran un recorregut de natura entre castanyers i fagedes fins a arribar a l'antic llac de Santa Fe; amb explicacions dels nostres educadors/es adaptades a l'edat dels infants.

- També es poden fer activitats semblants a altres parcs naturals com: Collserola, Sant Llorenç de Munt i l'Obac, Montserrat...

Llocs i preus:
- Al Montseny cada alumne podrà realitzar l'activitat per 10,30.-€.
- A la Garrotxa cada alumne podrà realitzar l'activitat per 10,40.-€.
- La Fageda d'en Jordà i la Fàbrica de Iogurts té un preu de 13,95.-€ per alumne.
- A Montserrat i Collbató cada alumne podrà realitzar l'activitat per 13,10.-€.
- La Serra de Collserola per 8,50.-€.
- Sant Llorenç de Munt i Serra de l'Obac per 8,50.-€.
- Per altres opcions, consulteu-nos!

- Preus amb l'IVA inclòs.
- L'activitat és estacional, tot i que gairebé totes les sortides es pot treballar l'entorn natural durant tot el curs.
- Nosaltres també podem encarregar-nos del desplaçament en autocar des de l'escola a molt bons preus, consulteu-nos!