Inici / Sortides d'1 dia / Excursió escolar al Delta del Llobregat Tornar enrera

Excursió escolar al Delta del Llobregat

El Prat de Llobregat - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Aproximació d'una forma activa i participativa al medi natural a través de la descoberta de la flora i la fauna que habita al Delta del Llobregat, espai representatiu dels estanys i maresmes que cobrien la zona del Barcelonès i el Baix Llobregat. Descoberta d'una imatge molt diferent a la que tenim d'aquesta zona.

Cada any, més de 13.000 alumnes descobreixen els hàbitats del Delta i la seva riquesa en biodiversitat.

Espais a visitar:

- OPCIÓ 1: Espai natural protegit del Remolar-Filipines:
Visita dinamitzada amb un itinerari per l'espai natural Remolar-Filipines, observació d'aus amb prismàtics, escolta dels cants dels ocells, seguiment de rastres... fins acabar a la platja on hi ha la possibilitat de dinar, tot i que us recomanem dinar al Parc Nou del Prat de Llobregat. També es poden fer tallers. Hi ha un dossier pedagògic per a treballar mentres fem la visita.
Durada: 3 hores aprox. Localització: espaci natural del Remolar-Filipinas.

- OPCIÓ 2: Espai natural del Riu - Cal Tet (a partir de cicle mitjà):
Activitat que consisteix en una visita guiada pels espais naturals del Riu-Cal Tet i que permet descobrir-los gaudint de la seva riquesa de paisatges. L'activitat s'inicia amb una breu introducció sobre la llarga història de transformació del Delta: els seus orígens, la transformació del territori i la seva rica biodiversitat. Coneixerem la vegetació de les maresmes, anirem a l'aguait del Sabogal i al mirador de Cal Malet.
Durada: 4 hores aprox. Localització: ruta curta (3km) als espais naturals del Riu-Cal Tet.

- OPCIÓ 3: La Platja del Prat - (2n Primària i Cicle Mitjà)
Aquesta visita de la platja del Prat especialment pensada per a grups escolars és una activitat educativa que permet la descoberta de la platja des de la vessant ecològica: identificarem els elements biòtics (especialment les plantes dunars), abiòtics i antròpics tot convertint-nos en exploradors i exploradores. Interpretarem el paisatge actual i la influència que hi tenen les activitats humanes. També veurem l’impacte que tenen els plàstics en el medi ambient.
maresmes, anirem a l'aguait del Sabogal i al mirador de Cal Malet.
Durada: 4 hores aprox. Localització: Platja del Prat del Llobregat.

- El preu de l'OPCIÓ 1 Remolar-Filipines, és fixe de 255,00.-€ per guia (màxim 30 alumnes / guia).
- El preu de l'OPCIÓ 2 Cal Tet, és fixe de 250,00.-€ per guia (màxim 30 alumnes / guia).
- El preu de l'OPCIÓ 3 La Platja del Prat, és fixe de 255,00.-€ per guia (màxim 30 alumnes / guia).

- L'autocar no està inclòs, és opcional i cal que estigui a disposició, consulteu-nos preus!

- Preus amb IVA inclòs (Al setembre es revisen les taxes municipals que podrien afectar al preu de la sortida).
- Es recomana calçat còmode.
- Cal dur l'esmorzar i el dinar.
- Dur binocles per la millor observació d'aus, si se’n tenen.
- La durada és dins l'horari escolar de tot un dia.
- Durant la temporada de mosquits, caldrà portar la protecció adequada.
- Disponible dossier per al professorat.