Inici / Sortides d'1 dia / Excursió escolar al Montseny: els misteris del llac i la fageda de Santa Fe Tornar enrera

Excursió escolar al Montseny: els misteris del llac i la fageda de Santa Fe

Parc Natural del Montseny - Província Barcelona
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Magnífic itinerari que comença al centre d'interpretació de Can Casades amb les seves sequoies característiques. Continuarem endinsant-nos per la vall de Santa Fe, en un recorregut entre antics camps abandonats al peu de les Agudes i el turó de l’home, i per l’ombrívola fageda fins a arribar a l’antic llac de Santa Fe.

Un patrimoni universal, reserva de la Biosfera, un mosaic de paisatges mediterranis i centreeuropeus situat a tocar de grans conurbacions metropolitanes. La seva biodiversitat extraordinària i la petjada cultural que l’home hi ha deixat al llarg dels temps, presenten un valor universal que ha inspirat artistes, intel·lectuals i científics, i que desvetlla l’emoció de les persones que el visiten.

- El preu de l'activitat és de 10,30.-€ per alumne.
- Mínim 18 alumnes de pagament per grup/classe i guia.
- El professorat és gratuït.
- L'autocar és opcional i no està inclòs. Consulteu-nos les opcions!

- Cal dur cantimplora, gorra, esmorzar i dinar.
- Cal dur un calçat còmode per caminar (la sortida es realitza a l'aire lliure).
- La durada de la sortida és dins l'horari escolar de tot un dia.
- Preus amb l'IVA inclosa.