Inici / Sobre nosaltres

Sobre nosaltres

La nostra filosofia

Convençuts com estem de que la formació dels infants i joves no s’acaba amb el que puguin aprendre a les aules, el nostre objectiu és complementar, fins on sigui possible, l’educació que ofereixen les escoles i les famílies. És per això que considerem les colònies, les excursions d’un dia , les esquiades, els treballs de síntesi o simplement uns jocs llunys del medi habitual, ens poden ajudar a treballar valors i actituds als quals sovint, en el dia a dia, no podem donar l’atenció que es mereixen.

La nostra experiència fa que regularment et puguem proposar unes activitats més acurades, amb les sortides que han funcionat millor i les novetats més recents, sempre pensades per realitzar-les durant l’horari escolar.

Com a agència de viatges, podem oferir-te qualsevol tipus de producte, des d’una activitat totalment acabada, fins a una de feta a mida de les teves necessitats, o bé solament una entrada, l’autocar o monitors de reforç.

Gràcies per la teva confiança i aprofitem per desitjar-te un bon curs escolar.

Tot Turisme SL

Llicència: GC786
Carrer del Cós, 89 baixos
08650 Sallent (Barcelona)