Inici / Sortides d'1 dia / Escape Room escolar, treballem en equip! Tornar enrera

Escape Room escolar, treballem en equip!

BARCELONA - Barcelona ciutat
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Pensa, coopera i escapa en menys de 60 minuts!
Excursió d'un dia per a gaudir participant en un Escape Room i dissenyant el vostre propi!

Actualment comptem amb diverses sales a les nostres instal·lacions (prop de la Sagrada Família) i un espai comú d'uns 50m, així podem donar servei a grups de fins a 42 alumnes cada hora. Amb el grup que no està jugant, realitzem una activitat complementària opcional a la zona comuna, segons l'edat dels alumnes, dirigida per un monitor nostre.
Altres grups opten per anar a un parc proper i els professors preparen alguna dinàmica pel seu compte.

Disposem de 4 temàtiques:
. Casanova, la fuga de Barcelona: ambientada al despatx d'un investigador que estava investigant la visita de Giacomo Casanova a Barcelona el 1768. Aquesta sala té la particularitat de que està duplicada, fet que fa que 2 grups de fins a 7 participants cadascun, juguen al mateix joc.
. L'Arca de Dalí: el nostre últim i millor joc ambientat, que tracta de la recerca d'un quadre perdut de Salvador Dalí.
. Tras el Espejo: és l'únic joc que no té una temàtica "cultural" i té com a punt diferencial que és una sala completament tecnològica en la que no hi ha cap cadenat.
"L'Última Funció": ambientada en un teatre, es tracta d'un joc molt dinàmic que combina les últimes tecnologies amb probes més clàssiques.

El joc base en si dura uns 60 minuts, tot i que amb l'explicació inicial, sortida i fotos, acostuma a ser 1h 30min; unes 3 hores si parlem de doble torn amb activitat addicional.
Evidentment no hi ha cap element de por ni inapropiat per a públic infantil, i normalment treballem amb nens a partir dels 9 anys.

Activitat complementària

Taller “dissenya el teu propi escape room”: s'ofereix als alumnes els coneixements bàsics perquè així puguin aprendre a crear els enigmes d'un escape room ells mateixos.
Pot estar basat en material lectiu d'alguna matèria que ens faciliti la pròpia escola.
Mentre la meitat del grup està realitzant el joc, l'altre meitat realitza el taller, i després es fa el canvi.

Perquè els ajuda a desenvolupar les habilitats molt importants:
. Col·laboració: millora de la capacitat per a treballar en equip.
. Creativitat: obliga a plantejar-se els problemes des de diferents perspectives per a poder trobar una solució.
. Comunicació: desenvolupament de la comunicació constructiva.
. Pensament crític: ens obliga a qüestionar-nos si el que sabem fins ara és vàlid en cada situació, així com a valorar els diversos camins a seguir.

Preu:

. El preu de l'activitat de l'Escape Room + taller complentari és de 19,50.-€ per alumne.
. El preu de l'actividad de l'Escape Room (sense taller) és de 15,50.-€ per alumne.

. IVA inclòs.
. Per a alumnes a partir de 9 anys.
. Possibilitat de realitzar l'activitat en anglès.