Inici / Esquí i snow / Esquí escolar al Port del Comte Tornar enrera

Esquí escolar al Port del Comte

Port del Comte - Pirineus
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

L’estació d’Esquí del Port del Comte és la més propera a tots els municipis de les províncies de Barcelona i Tarragona.
Fa uns anys va gaudir d’una extensa reforma que ha resultat en més de 40 km esquiables, 20 dels quals estan equipats amb canons de neu, que garanteixen neu al llarg de tota la temporada. L’Estació treballa any rere any per a una constant millora de l’estat de les pistes i instal·lacions.
És una estació ideal per a l’esquí escolar, ja que disposa de diverses cintes transportadores a la zona de debutants que permeten un aprenentatge més còmode, àgil i divertit. A més, l’allotjament i el lloguer de material es troben a peu de pistes!

Estem amb els alumnes des de l’arribada del bus fins el moment de marxar
» Organitzem el lloguer de material
» Els monitors de lleure s’allotgen amb els alumnes i estan amb ells durant els àpats
» Els monitors de lleure organitzen activitats de tarda i nit

** Temporada alta (dimecres-divendres de gener a març)
- Estada 2 dies / 1 nit: des de 160,00 € per alumne l'estada bàsica o 175,00 € l'estada completa.
- Estada 3 dies / 2 nits: des de 255,00 € per alumne l'estada bàsica o 270,00 € l'estada completa.
- Estada 4 dies / 3 nits: des de 330,00 € per alumne l'estada bàsica o 355,00 € l'estada completa.
- Estada 5 dies / 4 nits: des de 430,00 € per alumne l'estada bàsica o 450,00 € l'estada completa.

** Temporada baixa (desembre i dilluns-dimarts de gener a març)
- Estada 2 dies / 1 nit: des de 150,00 € per alumne l'estada bàsica o 160,00 € l'estada completa.
- Estada 3 dies / 2 nits: des de 240,00 € per alumne l'estada bàsica o 255,00 € l'estada completa.
- Estada 4 dies / 3 nits: des de 315,00 € per alumne l'estada bàsica o 340,00 € l'estada completa.
- Estada 5 dies / 4 nits: des de 395,00 € per alumne l'estada bàsica o 430,00 € l'estada completa.

El preu inclou:

- Allotjament en règim de pensió completa a peu de pistes.
- 5h de classe diària d'esquí/snow (ràtio 1:10-12).
- Forfet de l'estació
- Lloguer de material d'esquí amb casc (descompte 5.-€/dia si porten TOT el material).
- Monitors de lleure les 24 hores (només en l'estada completa).
- Activitats après-ski: trineus, gimcanes, raquetes de neu... (només en l'estada completa).
- Activitats de nit: karaoke, nit musical, gimcanes...(només en l'estada completa).
- Assegurança d'accidents i responsabilitat civil
- Talonaris d'autofinançament
- Gratuïtats per al professorat (1 professor/a cada 15-20 alumnes)
- IVA

El preu no inclou:

- Dinar del 1r dia (es pot contractar per 13.-€ per persona)
- Transport d'anada i tornada (també us podem passar pressupost).
- Suplement snow: 20.-€/dia (grup mínim 8 alumnes de nivell similar).
- Monitors extra per a grups reduïts (grups de menys de 35 alumnes o amb necessitats especials, 180 € per dia i tècnic).
- Allotjament a l'hotel, suplement de 10.-€ a cada PC.
- Lloguer de llençols i tovalloles: suplement de 5€ per persona.