Inici / Esquí i snow / Esquiada escolar d'1 dia Tornar enrera

Esquiada escolar d'1 dia

Masella/La Molina - La Cerdanya - Pirineus
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

La manera més fàcil de gaudir del món de la neu. Esquiada escolar d'un dia a La Molina o Masella amb diverses opcions a triar i coordinació integral per part de Turisme Escolar, en tots els àmbits (forfets, lloguer de material, assegurances, monitors...).
30 anys d'experiència com a professors d'esquí.

Amb Turisme Escolar la vostra esquiada serà tot un èxit, podreu triar l'especialitat que més us agradi al millor preu: Esquí alpí / Snowboard / Esquí nòrdic / Raquetes de neu

I deixar tota la resta per nosaltres:
- Recepció del grup.
- Coordinació durant tota l'esquiada / estada.
- Acompanyament al lloguer de material.
- Presentació dels monitors (1 cada 10 alumnes, ràtio recomanada)
- Retorn del material de lloguer.
- Gestió del restaurant de pistes.
- Telèfon 24 hores.
- Us ajudem a finançar la vostra esquiada!!!

1- Forfet + lloguer material + assegurança: des de 30,50.-€ per alumne.
2- Forfet + assegurança + 2h monitor: des de 37,50.-€ per alumne.
3- Forfet + assegurança + 2h monitor + lloguer material: des de 41,90.-€ per alumne.
4- Forfet + assegurança + 2h monitor + lloguer material + autocar: des de 55,90.-€ per alumne.
5- Forfet + assegurança + 5h monitor + lloguer material: des de 58,50.-€ per alumne.
6- Forfet + assegurança + 5h monitor + lloguer material + autocar: des de 72,00.-€ per alumne.

- Aquests preus són vàlids per l'estació d'esquí de Masella o La Molina per a dies laborables de gener, febrer i març del curs escolar 2023-2024.
- Desembre o abril: dte. 2,25.-€ sobre el preu del paquet.

Opcional:

- L'autocar és opcional. Si no voleu incloure'l en el paquet el podeu contractar pel vostre compte.
- Si es vol practicar snow, el preu tindrà un suplement segons el número d'alumnes interessats.
- Descompte si algun alumne té material propi: - 5,75.-€/dia.
- Descompte per rebaixa de ràtio: 1-11/12 alumnes dte. -0,80.-€/hora i 1-13/14 alumnes dte. -1,20.-€/hora.
- Suplement ràtio 1-8/9 alumnes +0,90.-€/hora.
- Si es vol dinar a les pistes: entrepà calent + beguda 6,60.-€ / dinar a restaurant Masella 11,10.-€ / dinar a restaurant de La Molina 12,00.-€.

- Preus amb l'IVA inclòs.
- És molt important portar autocars preparats per anar a la neu, nosaltres podem encarregar-nos-en.
- Podem rebaixar la ràtio d'alumnes que porta cada monitor.
- Degut a l'increment d'empreses que ofereixen paquets "low cost", us recomanem que exigiu tots els serveis i ràtios contractats. Més barat no significa qualitat, els vostres alumnes es mereixen la millor experiència!

- Diferents fórmules per a finançar la vostra esquiada escolar!