Inici / Cases de colònies / Hotel Port 1730 - colònies escolars al Port del Comte Tornar enrera

Hotel Port 1730 - colònies escolars al Port del Comte

La Coma- Port del Comte - Província de Lleida
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

L’Hotel Port 1730, és un hotel de muntanya recentment reformat amb estil rústic, situat a peu de pistes de l’Estació d’Esquí Port del Comte, en ple Pre-Pirineu.

Podreu gaudir d'una estada amb una bona restauració i unes vistes espectaculars del Pirineu, amb totes les avantatges d'una casa de colònies i totes les comoditats d'un hotel, sens dubte, un dels millors allotjaments per anar de colònies!

Instal·lacions i serveis:

. Habitacions de capacitat múltiple (de 2 a 8 persones), amb bones vistes a la vall i les muntanyes.
- Màxim 120 places per a grups escolars
. Wifi gratuït a tot l'hotel
. Self Service de dia
. Saló d'estar amb llar de pedra (llar de foc) de 250 places
. Bar i Cafeteria amb terrassa
. Sala per a pícnic i vending
. Sala de jocs (billar, ...) per a totes les edats
. Aparcament privat interior de pagament
. Guarda-esquís o Ski Room
. Ascensor i accés a minusvàlids

Activitats:

Us proposem una estada d'aventura, ideal per a grups de cicle superior de primària y secundària. Les activitats, tot i que es poden adaptar a qualsevol nivell, estan pensades per a exigir l'esforç físic i/o mental, adequat sempre al nivell del grup i prioritats del centre.
Proposem activitats culturals diverses, per poder organitzar sortides de crèdits de síntesi.
El complex de l’estació d’esquí del Port del Comte no es limita a oferir activitats d’hivern. Durant la resta de l’any brinda tot un seguit de possibilitats en un entorn de muntanya tranquil i proper.

**Activitats d'aventura:
- Caiac a la Llosa del Cavall (fa falta transport, s'acostuma a fer el 1er dia)
- Circuits acrobàtics i tirolina
- Escalada i ràpel en roca
- Raid d'aventura
- Taller i cursa d'orientació
- Excursionisme/trekking
- Tubbies
- Jocs de nit
- Esports convencionals
- Parc del Segre: rafting i piragüisme (només en estades de 5 dies)

** Activitats culturals:
. Visita cultural a Solsona
. Visita al Refugi d'animals salvatges: Zoo del Pirineu
. Museu de les Trementinaires (Tuixent)
. Salins de Cambrils
. Mina de sal de Cardona

Totes les activitats busquen la superació personal, aprendre a gaudir de l'entorn natural, treballar la responsabilitat, la convivència i la diversió.

- També es poden fer estades d'esquí o neu, consulteu-nos!

** Estada bàsica
. Estada de 2 dies/1 nit: 108,00.-€ per alumne en temporada baixa / 112,00.-€ en temporada alta.
. Estada de 3 dies/2 nits: 155,00 por alumne en temporada baixa / 170,00.-€ en temporada alta.
. Estada de 4 dies/3 nits: 220,00.-€ por alumne en temporada baixa / 240,00.-€ en temporada alta.

** Estada completa
. Estada de 2 dies/1 nit: 115,00.-€ por alumne en temporada baixa / 120,00.-€ en temporada alta.
. Estada de 3 dies/2 nits: 175,00 por alumne en temporada baixa / 190,00.-€ en temporada alta.
. Estada de 4 dies/3 nits: 245,00.-€ por alumne en temporada baixa / 270,00.-€ en temporada alta.

. Temporada alta: març, abril, maig i juny / Temporada baixa: setembre i octubre i de dilluns a dimecres als mesos de temporada alta.

El preu inclou:

. Gratuïtats per als professors (1 cada 15/20 alumnes)
. Allotjament en règim de pensió completa
. Assegurança d'accidents i responsabilitat civil
. Tècnics per a totes les activitats
. Monitors 24 hores (només en les estades completes)
. Talonaris d'autofinançament gratuïts (sota petició)
. IVA

El preu no inclou:

. Pensió completa extra: 50.-€
. Dinar del 1r dia (es pot contractar a part per 13.-€ per persona)
. Llençols i tovalloles: suplement 5.-€ per alumne.
. Transport d'anada i tornada (us podem passar pressupost)
. NO s'inclouen en l'estada bàsica les següents activitats: activitat el 1r matí, escalada en roca (+12.-€), Zoo del Pirineu (+12.-€), caiac (+18.-€), Parc del Segre (caiac+rafting +40.-€).

També fem estades formatives per a centres d'ensenyaments esportius (CAFE / GMNTLL / AAFE), consulteu-nos!