Inici / Cases de colònies / La Censada, estada escolar a l'Anoia Tornar enrera

La Censada, estada escolar a l'Anoia

Santa Margarida de Montbui - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

La casa de colònies La Censada, es troba situada al mig d'una vall, envoltada de boscos i camps. Cuina casolana.

Ubicada en el terme municipal de Santa Margarida de Montbui, a la comarca de l'Anoia, a 65km de Barcelona, 70km de Tarragona, 93km de Lleida i 144km de Girona.

Equipaments:

- La casa disposa de 86 places.
- Amb 9 habitacions de 6 a 18 places.
- 3 menjadors (un amb llar de foc).
- 4 sales d'activitats.
- 2 sales de monitors.
- Calefacció.
- Piscina oberta del 15 de juny al 15 de setembre.
- Un camp de futbol de terra.
- 2 patis.

Programes d'activitats i centres d'interès:

. El Follet dels Sentits (Ed.Inf.): coneixem el Follet Tomeu, l'encarregat de mantenir l'equilibri de la natura a través dels cinc sentits. En Tomeu, en olorar una flor estranya va esternudar tan fort, que va perdre tots els sentits, trencant l'harmonia de la natura. Els infants l'hauran d'ajudar a recuperar-los!

. El Circ del Dr. Sapastre (Ed. Inf. i primària): el Dr. Sapastre és un pallasso molt divertit que viu a una carpa de circ amb els seus companys. Una forta tempesta va endur-se volant la carpa deixant-los sense un lloc on fer els seus espectacles. Els infants hauran de conèixer el món del circ per poder ajudar-los!

. El Capità Bombolla (Ed. Inf. i primària): El capità Bombolla i la seva tripulació han patit una maledicció, la bruixa del mar els hi ha pres el mapa del seu tresor! Els pirates necessitaran l’ajuda dels nens i nenes si volen superar aquesta gran aventura!

. Les Terres Roges (Ed. Inf. i primària): La tribu Kampi-Kipugui, viu en el seu campament indi i amb els seus tòtems sagrats. El cap de la tribu “ull de falcó” i els seus companys cada nit fan el seu ritual al voltant dels tòtems sagrats , però un dia van desaparèixer. Necessitaran l’ajuda dels infants per trobar-los!

. Aventura Terrestre (Primària): Treballem la superació i el treball en equip, els infants hauran de superar diverses proves per créixer personal i emocionalment, alhora que adquireixen coneixements d’orientació a la natura i gaudeixen d’activitats lúdiques i de cohesió de grup.

Temporada alta (març a juny)
. Estada de 3 dies/2 nits: des de 130,50.-€ per alumne d'educació infantil i cicle inicial i 137,00.-€ per alumne de cicle mitjà, superior o ESO (IVA inclòs).
. Estada de 2 dies/1 nit: des de 98,00.-€ per alumne d'educació infantil i cicle inicial i 104,50.-€ per alumne de cicle mitjà, superior o ESO (IVA inclòs).

Temporada baixa (de setembre a febrer)
. Estada de 3 dies/2 nits: des de 118,00.-€ per alumne d'educació infantil i cicle inicial i 124,50.-€ per alumne de cicle mitjà, superior o ESO (IVA inclòs).
. Estada de 2 dies/1 nit: des de 77,50.-€ per alumne d'educació infantil i cicle inicial i 84,00.-€ per alumne de cicle mitjà, superior o ESO (IVA inclòs).

El preu inclou: pensió completa i programa d'activitats amb monitors.
No s'inclou el dinar del 1r dia (suplement 11.-€), ni el transport en autocar (també us podem passar pressupost).