Inici / Cases de colònies / La Closa - Estada escolar al Berguedà Tornar enrera

La Closa - Estada escolar al Berguedà

Castellar de n'Hug - Berguedà - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Casa pairal del S-XI, situada al bell mig del bosc,al costat de l'itinerari que puja al neixament de les Fonts del Llobregat.

En el terme municipal de Castellar de N'Hug, en la comarca del Berguedà (província de Barcelona). Per arribar-hi, venint de Barcelona anar direcció Manresa, i allà cal seguir l'autovia C-16/E-9 en direcció nord cap a Berga, i després cap a Guardiola de Berguedà, os s'ha de trencar cap a la Pobla de l'Illet agafant la B-402 i després de la Pobla , agafar la BV-4031 cap a Castellar de N'Hug, on s'ha de deixar l'autocar i seguir cap al barri de la ribera i fins la casa de colònies( 5 minuts caminant).

A 145 km de Barcelona - A 189 km de Girona - A 185 km de Tarragona - A 198 km de Lleida.

Equipaments:

- Reformada en casa de colònies, amb una capacitat de 100 places.
- Menjador de 100 places.
- Sales polivalents.
- Diverses esplanades per a fer-hi activitats.
- Calefacció.

Activitats:

- Tallers: Ungüent de plantatge (CI, CM, CS) / Dissecció d'egagròpiles (CS)

- Esports de muntanya: Espeleologia a la cova de la Tuta (CI,CM,CS) / Iniciació a l'orientació (CM,CS) / Iniciació al tir amb arc (CM,CS) / Iniciació a l'escalada en paret natural (CS) / Tirolina (CI,CM) / Trèkking Aquàtic (CS) / BTT (CS) / Parc d'aventura a la Pobla de Lillet (CM,CS) / Segway (CS) / Piragües, Paddle Surf i hydropedals (CS).

- Excursions: Parc Natural i cova de la Tuta (CM,CS) / Les Fonts del Llobregat i el Camí Ral (CI/CM/CS) / Ascensió al Turó de la Closa (CI), Ascensió a Puiners (CM), Ascensió al Roc Vermell (CS).

- Treballs de camp: Les Fonts del Llobregat + estudi de ruy (CM,CS) / Descoberta de Castellar de n'Hug (CI,CM,CS)

- Jocs: Fauna del Parc Natural Cadí-Moixeró (CI,CM,CS) / Rocòdrom (CM,CS) / La xarxa tròfica (CI,CM,CS), Il Juocco (CM,CS).

- Vetllades: Jocs de lots astral i ombres xineses (CI,CM) / Orientació nocturna i astronomia (CS) / Danses tradicionals dels Pirineus (CI,CM,CS), Festa de Comiat (CI,CM,CS) / Concurs de Ball (CI,CM,CS) / Jocs de Refugi (CM,CS).

- Visites: El tren del ciment (CI,CM,CS) / Mina de Petroli de Riutort (CS).

El preu de l'estada variarà depenent de les activitats escollides. Els que detallem a continuació son merament orientatius:

**Estades de descoberta i d'esports de muntanya
Estades de tardor: del 1 de Setembre al 30 de novembre
- 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + activitats): des de 74,40.-€ per alumne de primària.
- 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + activitats): des de 113,50.-€ per alumne de primària.

Estades de primavera-estiu: de l'1 de Març al 30 de juny
- 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + dinar 1er dia + activitats): des de 84,25.-€ per alumne de primària i des de 88,65.-€ per alumne de secundària (treball de síntesi)
- 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + dinar del 1r dia + activitats): des de 130,15.-€ per alumne de primària i des de 136,90.-€ per alumne de secundària (treball de síntesi).

- Consultar ofertes especials per a estades de dilluns a dimecres del 4 de març a l'1 de maig.

. Preus amb l'IVA inclòs.
. Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs, també us podem passar pressupost.