Inici / Sortides d'1 dia / Visita escolar a la Granja: Centre d'Apropament a la Natura (CAN) Tornar enrera

Visita escolar a la Granja: Centre d'Apropament a la Natura (CAN)

Navàs - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària

Us oferim a petits i grans la possibilitat de descobrir, tocar, veure, escoltar i viure la natura a través d’instal•lacions i tallers que ens apropen a la vida dels animals. Vivim d'esquena a la natura i desconeixem cada vegada més els seus processos, els seus encants i els seus secrets.

Per això, ha nascut l’aula d’entorn rural: Centre d’apropament a la natura, on trobarem els animals més exòtics, com l’ós rentador, o bé, els animals de granja, que trobem als corrals de les cases de pagès, passant per daines, tortugues, emús, aus o rosegadors. Tot això en instal•lacions que faciliten la visita mentre els animals viuen en semillibertat i el màxim de confortables.

Un cop arribeu i esmorzeu, els monitors que us acompanyaran tot el dia, començaran l’activitat amb grups reduïts fent una rotació, de manera que tots els alumnes acabin passant pels mateixos espais que durarà fins l’hora de dinar. Hi ha l’àrea de pícnic, on també podran fer jocs lliures, i després hi ha la possibilitat de realitzar diferents tallers.

NOVETATS: L'any passat vam millorar les instal·lacions com el cobert per a la pluja, l'edifici de lavabos nous i la zona de jocs. Aquest any us oferim novetats com:
• Incloem dins de la visita escolar la instal·lació de les tortugues gegants i el projecte de conservació d'animals autòctons com el de la tortuga mediterrània.
• També hem renovat l'espai aviari, on acollim noves espècies exòtiques com els lloros y guacamais així com espècies autòctones irrecuperables.
• Hem introduït una metodologia més participativa durant la visita on els alumnes es converteixen en autèntics CUIDADORS D'ANIMALS.

Activitats possibles:

-. Visita als animals de granja + animals salvatges + aviari + tocatoca d’exòtics + aus rapinyaires. Podeu completar el dia amb qualsevol dels nostres tallers: panellets, castanyada, caga tió, carnestoltes, fem botifarres, fem pa, bosc mediterrani, etc. Podeu completar el dia amb qualsevol dels nostres tallers: panellets, castanyada, caga tió, carnestoltes, fem botifarres, fem pa, volta a poni o bosc mediterrani.
(Escola Bressol, Ed. Infantil, Ed. Primària i 1 i 2on d’ESO).
Preu: 10,90.-€ per alumne.

-. Toca-toca a l'aula: Us portem el toca-toca d'animals invertebrats o formgigues a la vostra classe. Els alumnes podran gaudir, tocar i aprendre d'aquests animals, que vindran amb els monitors especialitzats.
Preu: 215,00.-€ per un sol grup/classe de 20-30 alumnes.
En cas de ser més d'un grup, el preu és de 155.-€ a partir del segon grup.

Opcional:

- L'autocar és opcional i no està inclòs, consulteu-nos!

- Es recomana roba i calçat adequats a l'activitat que es realitza a l'aire lliure.
- Cal dur l'esmorzar i el dinar. Podreu disposar de l'àrea de pícnic i fer ús de les instal·lacions.
- La durada és dins l'horari escolar de tot un dia.
- Tots els professors gratuïts.