La Llobeta

Aiguafreda - Vallès Oriental - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

En el municipi d'Aiguafreda, comarca del Vallès Oriental. Masia senyorial d’estil modernista declarada d’interès arquitectònic i totalment reformada i equipada l’any 2007. Adaptada al 100% a mobilitat reduïda. Servei de cuina casolana i de mercat. A 45 km de Barcelona, a 85 km de Girona, a 135 km de Tarragona i a 180 km de Lleida.

Equipaments:

· Habitacions col·lectives de 3 a 24 places, amb terres de parquet i encesa de llums automàtica.
· Ascensor interior.
· 3 menjadors i 4 sales de taller.
· Parc Infantil, camps de joc i piscina, sorral, zona de pícnic, fonts i lavabos exteriors.
· Zona wifi i portàtil de lliure accés pels mestres.
· Habitacions i lavabos de mestres, sala de professors.
. Servei de cuina casolana elaborada a la mateixa instal·lació.

Activitats:

CENTRE D'INTERÈS: ESCOLA DE CIRC (Educació Infantil i Cicle Inicial)

Preparats per l'entrenament, "La Gran Carpa del Circ" està muntada, el públic ha començat a comprar les entrades i cal que practiquem abans de la primera funció:

. Habilitat, destresa i força
Concentració i habilitat: Passem per la corda fluixa, el llit elàstic, i proves d'equilibris..
Destresa, els malabars: Plats, aros, masses, boles... Nova sala del trapezi!

. Expressió i creativitat
No tot és espectacularitat sota la carpa del Circ, l'expressió la capacitat de transmetre emocions i sensacions serà clau per l'èxit del nostre espectacle. El clown i l'expressió corporal, el maquillatge, ens pintem creant la nostra propia imatge. El resultat el Gran Espectacle final, on els pallassos de la Llobeta ens faran riure molt!

. La il·lusió i l'il·lusionisme
I com es fa la màgia? Com fer que allò que sembla impossible es faci real davant dels nostres ulls? Fem desaparèixer la frontera entre la realitat i la fantasia, ens convertim en mags! Voleu aprendre els millors trucs de màgia?

ACTIVITATS:
. Equilibris: circuït de psicomotricitat i cable tens.
. Figures i proves de flexibilitat: llit elàstic.
. Trapezi: figures a l’aire.
. El clown i l’expressió corporal.
. Maquillatge, ens pintem la nostra pròpia imatge.
. Màgia per tothom.
. Malabars: masses, diàbolo, pilotes...
. El funambulista: Circuit de cordes.

Preus:

- Temporada baixa (setembre-novembre):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + dinar del 1r dia + activitats): des de 71,30.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + dinar del 1r dia + activitats): des de 113,45.-€ per alumne.

- Temporada mitjana (febrer-fins a 20 març):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + activitats): des de 74,40.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + activitats): des de 122,00.-€ per alumne.

- Temporada alta (a partir 21 març, abril i dilluns-dimecres de maig i juny):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + activitats): des de 93,00.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + activitats): des de 149,00.-€ per alumne.

- Temporada TOP (dimecres-dijous de maig i juny):
. 2 DIES / 1 NIT (allotjament + 1 pensió completa + activitats): des de 94,40.-€ per alumne.
. 3 DIES / 2 NITS (allotjament + 2 pensions completes + activitats): des de 150,20.-€ per alumne.

- Sortides d'1 dia:
. Activitat del Circ: 15,40.-€ per alumne.

Descomptes i suplements:

- Suplement dinar del primer dia: +10,50.-€.
- Per a alumnes de secundària, suplement de +1.-€ per alumne i dia sobre el preu del paquet.
- Per a colònies en anglès, suplement de +2.-€ per alumne i dia sobre el preu del paquet.
- Per a crèdits de síntesi, suplement de +2,5.-€ per alumne i dia sobre el preu del paquet.
- Suplement monitors 24 hores: +15%.

- Altres opcions consultar preus segons temporada.
- IVA inclòs.

Transport des de l'escola no inclòs, si voleu també us podem passar pressupost.