Inici / Sortides d'1 dia / Excursió escolar a la muntanya de Montserrat Tornar enrera

Excursió escolar a la muntanya de Montserrat

Montserrat - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Montserrat és una muntanya que ens ofereix moltes opcions de visita, bàsicament segons el transport que utilitzem per arribar fins a ella o moure'ns pel seu entorn. Us proposem:

OPCIÓ A: Montserrat i el tren cremallera. Un cop hàgim pujat amb el cremallera des de Monistrol de Montserrat, farem una visita de natura i història, amb la fundació dels edificis més emblemàtics, el monestir, la basílica, l'escolania, i amb un bonic recorregut de gran valor paisatgístic de la muntanya de Montserrat. Veurem magnífiques vistes sobre el Parc Natural, els seus voltants i fins on la vista ens arribi: els Pirineus, Manresa, Monistrol, els parcs naturals de Sant Llorenç del Munt i el Garraf, la serra de Collserola, el congost del Cairat i tot el Baix Llobregat fins al seu delta. Després farem una caminada fins a l'ermita de Sant Miquel, on dinarem i tornarem a baixar a l'estació per agafar el tren cremallera que ens tornarà a Monistrol, on us estarà esperant el vostre autocar per tornar a l'escola.

OPCIÓ B: Els transports de Montserrat. Utilitzant els diferents transports que ens ofereix la Muntanya de Montserrat, descobrirem el Parc Natural, el Monestir i tot el que envolta Montserrat. Primer descobrirem el tren cremallera per pujar al monestir i després veurem la diferència amb el funicular que agafarem per pujar a dalt de Sant Joan, on farem un itinerari per la muntanya que ens permetrà gaudir d'unes vistes impressionants del Prepirineu, el Pirineu, i tota la Catalunya Central, així com la diversitat de fauna i flora que hi ha dins del Parc Natural. En podrem gaudir, mentre baixem caminant fins al monestir, on agafarem el telefèric-aeri, que durant el viatge de tornada ens donarà una vista diferent de la muntanya de Montserrat.

Preus:

- El preu de l'activitat "Montserrat", pujant i baixant del monestir en el vostre autocar, és de 10,30.-€ (IVA inclòs) per alumne. Professors gratuïts.
No està inclòs el cost del pàrquing del vostre autocar al monestir, que acostuma a ser d'uns 80.-€. Recordeu consultar-lo amb la vostra companyia si no contracteu el transport amb nosaltres.

- El preu de l'activitat "Montserrat i el tren cremallera" és de 15,50.-€ (IVA inclòs) per alumne.
Gratuïtats: 1 professor/a cada 20 alumnes, la resta de docents paguen el bitllet del tren: 11,20.-€ per persona (IVA inclòs).

- El preu de l'activitat "Els transports de la Muntanya de Montserrat" és de 21,95.-€ (IVA inclòs) per alumne.
Gratuïtats: 1 professor cada 20 alumnes, la resta de docents paguen el bitllet del tren i funicular: 17,00.-€ per persona (IVA inclòs).
*Fns a 2n ESO, per 3r i 4rt ESO consulteu-nos.

- Mínim 18 alumnes de pagament per grup/classe i guia.
- L'autocar des de l'escola no està inclòs, el podeu contractar o no amb nosaltres. Consulteu-nos l'opció que més us interessi i us passem pressupost.

- Preus subjectes a un possible canvi de tarifes del tren cremallera o l'aeri.

- Si no es vol anar a dinar a l'ermita de Sant Miquel, ens podem quedar en la zona del monestir.
- Es recomana dur calçat còmode per caminar.
- Cal dur l'esmorzar i el dinar.
- La durada és dins l'horari escolar de tot un dia. Si es volgués només d'un matí, s'hauria de començar abans i allargar l'horari del matí o no es podria fer l'audició de l'escolania.
- Es poden fer diverses combinacions de transport i això farà variar el preu: pujar amb cremallera i baixar amb aeri, o a l'inrevés, pujar i baixar amb l'aeri, pujar en cremallera o aeri i baixar en autocar, o pujar i baixar en autocar... Consulteu-nos!
- Aquesta sortida es pot realitzar amb diverses combinacions (mirar altres sortides d'1 dia), ja que Montserrat és un lloc on es poden fer moltes activitats: itinerari per les agulles, combinació amb les coves de Collbató, etc.
- Preus vàlids fins el 31 de juny de 2024.
- Possibilitat de fer la sortida en anglès, consulteu-nos!