Inici / Sortides d'1 dia / Visita escolar a la Sagrada Família i el Park Güell Tornar enrera

Visita escolar a la Sagrada Família i el Park Güell

Barcelona - Barcelona ciutat
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

La manera més divertida de conèixer Antoni Gaudí, és descobrir dues de les seves obres més importants; tanmateix, aprenent les principals característiques del modernisme català. Ens trobarem per esmorzar davant del Temple de la Sagrada Família i després farem una introducció i explicació del seu interior i exteriors, i si tenim temps, el museu.

Posteriorment, ens dirigirem cap al Park Güell, on dinarem i trobarem els racons més gaudinians que ens permeten conèixer el Gaudí urbanista, el defensor de la natura, el creador d’escenaris bucòlics, el que experimentava noves tècniques constructives i el que s’inspirava en la cultura popular.

El Park Güell va tancar la seva zona monumental, però amb el seu programa "El Park Güell i les escoles" ofereix gratuïtament 60 entrades al dia per escola fent una petició. Us plantegem fer un itinerari guiat per dins d'aquesta zona on podrem realitzar una descoberta d'un parc que reflecteix les seves idees de simbiosi entre l’home i la natura. I si l'horari i les entrades disponibles ens ho permeten, podrem visitar la Casa Gaudí on va viure aquest brillant personatge.

El preu de l'activitat amb els nostres guies que estaran amb vosaltres des que arribeu fins que torneu a l'escola, és de:
242.-€ preu per guia 3 hores.
264.-€ preu per guia 4 hores.

No obstant això, la visita a l'interior de la Sagrada Família és obligatori fer-ho amb els seus guies (durada 1h 15min.). Per tant, cal afegir aquest cost que són 30.-€ per guia que contracteu (màxim 30 alumnes/guia). Aquesta gestió l'haurà de dur a terme directament l'escola amb el Temple, nosaltres us explicarem com fer-ho (preu subjecte a un possible canvi de tarifes per part de la Sagrada Família).
Cal fer una reserva a l'aparcament del Park Güell amb un cost de 18.-€ / 90 minuts.

Altres opcions:

- Si ho preferiu es pot substituir la visita a la Sagrada Família i fer l'opció de la visita interior del Recinte Modernista de l'Hospital de Sant Pau i la visita de descoberta del Parc Güell.
Preu entrades per primària: gratuïtes. (Aquesta gestió l'haurà de fer directament l'escola amb el Temple, nosaltres us detallarem com fer-ho).
Preu entrades ESO: 4.-€ /alumne.,

- O bé es pot fer l'opció de visita guiada a La Pedrera + Park Güell. A la Pedrera s'hi poden fer visites guiades i també diversos tallers, consulteu-nos!
Preu visita guiada 7.-€/alumne.

- Mínim 20 alumnes de pagament per cada grup/classe i guia.
- Professors/es gratuïts.
- L'autocar és opcional i no està inclòs. Consulteu-nos la visita que més us interessa i us passarem el pressupost.

- Preus amb IVA inclòs.
- Es recomana calçat còmode.
- Cal dur l'esmorzar i el dinar.
- L'ordre de les activitats dependrà dels horaris que finalment us atorgui la Sagrada Família i el Parc Güell.
- La durada és dins l'horari escolar de tot un dia, si es vol reduir a migdia, la durada és fins a les 14h.
- Recordar-vos que per a entrar a la Sagrada Família s'han de portar les espatlles cobertes i les cames tapades fins als genolls.