Inici / Sortides d'1 dia / La Verema, sortida de tardor Tornar enrera

La Verema, sortida de tardor

A escollir: al Penedès o al Vallès - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària

Quan arriba la tardor és temps de Verema!

Coneixerem les vinyes i el raïm, a través dels diferents treballs del camp, els alumnes aprendran què és i què s'hi fa a una vinya, al mateix temps que expliquem quines són les principals parts del cep, els diferents tipus de conreu, les feines determinades a cada estació de l'any, les malalties que afecten la planta i el procés de fermentació.

També visitarem el celler i coneixerem com es fa la recollida del raïm i com fa l'elaboració del most, perquè tindrem l'oportunitat de trepitjar a la manera antiga el raïm amb els peus, tot fent gresca, fer la premsada i el tast del most.

El most que en surti, us el podreu emportar en una ampolleta per veure el procés de fermentació a l'escola.

Llocs i preus:

- A Can Sala de Montornès del Vallès, cada alumne podrà realitzar l'activitat de la verema per 16,30.-€ (IVA inclòs), i després de dinar podreu visitar la granja dels animals.

- A El Xaragall de Llinars del Vallès, cada alumne podrà realitzar l'activitat per 13,00.-€ (IVA inclòs).

- A Can Montcau de La Roca del Vallès, cada alumne podrà realitzar l'activitat per 15,00.-€ (IVA inclòs).

- A Casa Valldeperas a Subirats, el Penedès, cada alumne podrà realitzar l'activitat per 13,50.-€ per alumne (IVA inclòs), amb visita a un celler (opcional, suplement 1.-€/alumne)

- A Casa Les Trementinaires, al Pla del Penedès, cada alumne podrà realitzar l'activitat per 13,50.-€ per alumne (IVA inclòs), amb visita a un celler (opcional, suplement 1.-€/alumne).

- A Cal Mata, a Saifores (Penedès), cada alumne podrà realitzar l'activitat per 12.-€ per alumne (IVA inclòs) temproada baixa / 13.-€ per alumne (IVA inclòs) temproada alta. Mínim de 30 places.

- A la casa de colònies Mogent de Llinars del Vallès, cada alumne podrà realitzar l'activitat per 14,50.-€ per alumne (IVA inclòs).

- A la casa de colònies Can Puig de Sant Salvador de Guardiola, cada alumne podrà realitzar l'activitat per 13,50.-€ per alumne (IVA inclòs).

- L'activitat és estacional, per tant, només es realitzarà de mitjans de setembre a mitjans d'octubre.
- Activitat molt demanada, si voleu una data en concret, cal reservar-ho amb temps.
- Si voleu el dinar, us el podem preparar pagant un suplement.
- Nosaltres també podem encarregar-nos del desplaçament en autocar des de l'escola a molt bons preus, informeu-vos!