Inici / Cases de colònies / Mas Badó - Escola de màgia i els 3.0 Tornar enrera

Mas Badó - Escola de màgia i els 3.0

Sant Quirze Safaja - Vallès Oriental - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

Casa de colònies situada al municipi de Sant Quirze de Safaja, en la comarca del Vallès Oriental.
A 45 km de Barcelona. A 105 km de Girona.

Equipaments:

- 200 places.
- Habitacions de 6 places amb bany complet i terrassa.
- Calefacció Central.
- 5 sales d'activitats i 1 menjador per a 210 places.
- 2 sales d'activitats exteriors i 1 sala-teatret.
- 1 camp de futbol, Piscina, pista poliesportiva i camp d'aventura.
- Amb jardí i bosc propi.

Activitats:

** Programa Escola de Màgia (EI, CI)
. Gimcana Màgica.
. Trucs i trampes. Entrarem al local d’assaig d’un gran mag on aprendrem a construir i manipular trucs de màgia espectaculars al mateix temps que practicarem tot allò que cal saber perquè no es descobreixi la trampa.
. Taller del mag.
. Batalla de mags.
. El bosc encantat. La màgia del món dels funàmbuls ens permetrà descobrir l'encanteri que amaga el bosc de Badó.
. Màgia natural. Viatjarem en el temps i ens aproparem a les persones que de la natura havien heretat coneixements sobre les propietats miraculoses de les plantes.
. Efectes especials. Ens bellugarem entre la ficció i la realitat: fer-se invisible i volar sobre el llom d'una escombra seran algunes de les propostes que posaran a prova les nostres habilitats físiques.
. Il·lusions Òptiques. Ens traslladarem en el temps als principis de la fotografia i de la imatge en moviment, utilitzarem i posarem en pràctica els primers invents que foren l'origen de la càmera fotogràfica i la imatge fílmica.
. Activitats de nit. Jocs de nit. Vetllada o festa final.

** Programa Fem Esport! (CM, CS, ESO)
Estades de 3 dies/2 nits amb un programa d'activitats esportiu i lúdic:
. Tir amb arc
. Ponts
. Gronxador
. Mix via ferrada CM (només primavera)
. Tirolina CM
. Quads
. Esports d’equip
. Cursa d’orientació

** Programa els 3.0: d'un Planeta Spam a un Planeta Desitjat (CM, CS, ESO)
Els alumnes tindran la oportunitat de construir un món més just, gràcies a l'ajuda dels 3.0, tres personatges virtuals que representen l'Economia, el Medi Ambient i els Valors. Aquests són els temes vertebradors a partir dels quals s'estructura el programa:
. L'hort ecològic
. Transport sostenible
. Recreació energètica - NOVETAT!
. La ciutat universal
. Viatges als enigmes del passat
. L'esport com a espectacle
. Sistemes de comunicació mundial
. L'estratègia de les "3R"

** Programa Ready, Steady... Go! (en anglès!)
- Per a EI i CI: Dayli life book, Solve the mistery, Softy rugby, Quick shootings, Air shuttle, Enjoying games, Countdown, Seatbelt, Mr.Potatoe.
- Per a CM, CS i ESO: Rugby, Connecting Clues, Quick Adventure, Archery, Quads, Orienteering, Air shuttle, Team Sports, Jocs de Nit

** Crèdit de síntesi Els 3.0 - La sostenibilitat (ESO)
D'un planeta spam a un planeta desitjat. Connecta't al coneixement amb les noves tecnologies. Els alumnes tindran el privilegi de construir en equip un món més sostenible, entenent el seu funcionament, fomentant el treball en equip i l’aprenentatge de nous valors
didàctics. Disposaran de l’ajuda dels “3.0”, personatges virtuals que representen l’Economia, el Medi Ambient i els Valors, els temes vertebradors a partir dels quals s’estructura el crèdit.

** Sortides d'1 dia:
. Mixaventura: combina esports d'aventura i màgia.
. Go! Magic adventure (EI, CI)
. Tradicionals: carnestoltes, castanyada, Halloween, Nadal, la tardor.

Temporada alta (maig, juny y penúltima setmana de març):
- Estada amb el programa "Escola de màgia":
** 3 dies/2 nits des de 145,53.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 160,93.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 96,47.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 102,08.-€ (dijous-divendres).

- Estada amb la resta de programes:
** 3 dies/2 nits des de 154,22.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 165,44.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 101,20.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 108,68.-€ (dijous-divendres).

- Treball de síntesi:
** 3 dies/2 nits des de 161,81.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 178,86.-€ per alumne (dimecres-divendres).

Temporada de tardor (setembre a desembre)
Programa Escola de Màgia (EI, CI), Programa Esportiu (CM, CS, ESO), Programa de cohesió, Fem equip!, i programa en anglès Ready, Steady, go! preu especial promoció:
** 3 dies/2 nits des de 105,38.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 121,44.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 80,08.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 84,04.-€ (dijous-divendres).

Consultar preus per a estades i dates concretes (segons temporada baixa, mitjana o de promoció).

El preu inclou:

. Pensió completa
. Dinar del 1er dia
. Programa d'activitats amb monitors de la casa.
. IVA.

Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs, també us podem passar pressupost.