Inici / Cases de colònies / Mas Colltort - La Garrotxa Tornar enrera

Mas Colltort - La Garrotxa

Sant Iscle de Colltort - Província de Girona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

La casa de colònies Mas Colltort està situada en un paratge idíl·lic dins del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. Ocupa una antiga masia on gaudirem d'un bon menjar casolà i es troba envoltada de boscos i natura que ens permeten treballar el vulcanisme, i temàtiques d'educació ambiental.

Equip propi de guies i monitors del Parc Natural de la Zona Volcànica.

Equipaments:

- La casa disposa d'allotjament per a 56 places legalitzades, ampliables a 85 places: 1 habitació de 32 places, 1 habitació de 26 places, 1 habitació de 6 places,1 habitació de 4 places,1 habitació de 2 sofàs llit, 1 habitació de matrimoni.
- Ampli menjador amb vistes exteriors.
- Sala per a tallers i manualitats.
- Sala polivalent de 200 m².
- TV i projectors, doble equip de so i llum professional.
- Cuina totalment equipada.
- 3 zones de W.C.
- Terreny d’acampada.
- Granja d’animals.
- Boscos, feixes i camps per activitats.
- Piscina.

Activitats:

Es pot fer un programa a mida amb les activitats que més us agradin:
**Sortides i excursions
. Itineraris geobotànics del nostre entorn: Serra del Corb.
. Vulcanisme: volcans de Font pobre, volcà de can Tià i la Faheda d’en Jordà.
. Ecosistemes i paisatge: Castell de Colltort, serralada transversal.
. Ruta del 7 gorgs.
Aquestes propostes es comencen i s’acaben a peu. Estan dins el seu entorn immediat i no calen desplaçaments amb autocar.

**Esports d’aventura
Sortides a cavall, rutes en bicicleta BTT, tir amb arc, escalada i curs d’orientació.

**Tallers per aprendre
Ornitologia i construcció de nius, apicultura i el món de les abelles, construcció de tamborets, elaboració d’embotits, pizzes i pa, animals de la granja i pila carbonera.

- Estada de 2 dies/ 1 nit, del dinar del 1r dia al dinar de l'últim dia i programa d'activitats amb monitors: 83,00.-€ per alumne en temporada mitjana i 88,00.-€ per alumne en temporada alta.
- Estada de 3 dies/ 2 nits, del dinar del 1r dia al dinar de l'últim dia i programa d'activitats amb monitors: 134,00.-€ per alumne en temporada mitjana i 143,00.-€ per alumne en temporada alta.

- Temporades: MITJANA (dilluns a dimecres d'octubre i dilluns a dimecres de març a juny) / ALTA (dimecres a divendres de març a juny i dimecres a divendres d'octubre).
- Consulteu-nos preus per altres estades i us farem un pressupost per al vostre grup.
- IVA inclòs.

Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs (també us podem passar pressupost).