Inici / Cases de colònies / Pou del Glaç - Escola Creativa i Esportiva Tornar enrera

Pou del Glaç - Escola Creativa i Esportiva

La Bisbal d'Empordà - Baix Empordà - Província de Girona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

Casa de colònies amb una característica arquitectònica: el pou de glaç. Envoltada de natura. Gran oferta d'esports i activitats.
A 120 km de Barcelona i a 30 km de Girona.

Equipaments:

- 214 places en 3 edificis.
- Habitacions de 2, 4 i 6 places amb bany complet a l'edifici "El Castellet".
- Habitacions de 8 i 10 places a l'edifici del Mas Morunys.
- Calefacció central.
- 2 sales d'activitats amb llar de foc al mas morunys.
- Menjador amb llar de foc.
- Jardí amb jocs infantils, Camp de futbol, Pista de tenis, Pista de Bàsquet i Piscina.
- Camp d'aventura i de quads.

Activitats:

** Programa Escola creativa y Esportiva (EI, CI)
. Modelatge i pintura: elaboració manual de figures de fang i aplicació de les tècniques bàsiques de pintura (només a la tardor)
. Pastisseria: elaboració, cocció i tast de coques, galetes, pizzes... (només a la tardor)
. Rajola: taller de dibuix i esgrafiat de rajola engalbada (CI)
. Glaç del Pou: activitat sobre l'antic mètode d'elaboració de gel als pous de glaç.
. Camp d'aventura: recorregut per ponts elevats, minitirolines i plans inclinats.
. Circuit Mini Bike: circuit d'habilitat sobre rodes, on posarem a prova l'equilibri i l'agilitat.
. Bosc dels sentits: recorregut pel bosc, ple de proves i paranys que haurem de resoldre.
. Disseny i grafisme: Creació i elaboració de productes actuals amb diferents tècniques del món de les arts i el disseny.
. Tirolina (CI)
. Activitats de nit: jocs de nit, vetllada o festa final.

** Programa Escola creativa i Esportiva (CM, CS, ESO)
. Tirolina hortizontal
. Circuit d'aventura: recorregut per un circuit aeri de diferents tipus de ponts.
. Teambuilding.
. Escalada: grimparem per plans inclinats i verticals.
. Quads: circuit tancat que ofereix la possibilitat de posar en pràctica les habilitats i destreses en la conducció d'un vehicle motoritzat.
. Tir amb arc: tirs a diana que requereixen concentració mental i capacitat de control en benefici de la precisió.
. Ruta BTT: recorregut en BTT per camins i corriols de la zona de les Gavarres (a partir de CS).
. Futbolí humà: grimparem per plans inclinats i verticals.
. Pastisseria: elaboració, cocció i tast de coques, galetes, pizzes...(només a la tardor).
. Rajola: taller de dibuix i esgrafiat de rajola engalbada (CI)
. Torn: pràctica de l'art de tornejar amb torns de ceramista (només a la tardor).
. Ruta d'orientació: Recorregut pel parc que posa en pràctica la nostra capacitat d’observació i les nostres habilitats amb la brúixola per tal de localitzar el rumb i la posició.
. Ruta pels pous: només a la tardor.
. Activitats de nit: jocs de nit, vetllada o festa final.

NOVETAT! - Properament, programa Escola de Cinema per a CM, CS i ESO.

Temporada alta (maig, juny i penúltima setmana de març)
** 3 dies/2 nits des de 152,57.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 165,44.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 100,21.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 106,48.-€ (dijous-divendres).

Temporada de tardor (setembre a desembre):
** 3 dies/2 nits des de 105,38.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 121,44.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 80,08.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 84,04.-€ (dijous-divendres).

Consultar preus per a estades i dates concretes (segons temporada baixa, mitjana o de promoció).

El preu inclou:

. Pensió completa
. Dinar del 1er dia
. Programa d'activitats amb monitors de la casa.
. IVA.

Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs, també us podem passar pressupost.