Inici / Cases de colònies / Torre Ametller - Cabrera de Mar Tornar enrera

Torre Ametller - Cabrera de Mar

Cabrera de Mar - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat

Situat en una finca d'onze hectàrees de bosc, a 29 km de Barcelona i a 4 km de la platja. A 122 km de Tarragona, a 84 km de Girona i a 196 Km de Lleida. Es troba entre les poblacions de Vilassar de Mar i Argentona.

L'edifici principal és una construcció noucentista feta l'any 1920. En origen destinada a habitatge, conserva les característiques arquitectòniques originals. La construcció va ampliar-se posteriorment amb un edifici annex a la torre antiga.

Instal·lacions:

. Capacitat: 213 places. Habitacions de 2 i 6 llits amb bany, i de 2, 3, 12 i 16 llits amb bany compartit.
. Equipat per a persones amb mobilitat reduïda (consulteu a l'alberg). Sala de TV i DVD, sala de reunions, sala d'actes per a 104 persones, sales tallers, calefacció, pàrquing i camp de bàsquet.
. Serveis: Menjador, màquines automàtiques de begudes calentes, fredes i sòlids, consigna, lloguer de tovalloles, fotocopiadora, jocs de taula, ping-pong, internet i WI-FI.

Programes d'activitats escolars:

. Pirates a la costa! (INF, CI): Gaudir de les experiències i aventures d’aquests habitants del mar.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne.

. Festival de circ (INF, CI, CM, CS): desvetllar l’interès pel món del circ i els espectacles artístics. Posar en pràctica diverses habilitats corporals.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne d'EI i CI o bé 126,37.-€ per alumne de CM i CS.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne d'EI i CI, o bé 74,25.-€ per alumne de CM i CS.

. Conviure amb les energies renovables (CS, ESO, T. Síntesi, P.Recerca): Reflexionar sobre els hàbits de consum energètic i conèixer les fonts d’energia renovables.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 140,56.-€ per alumne.
(pendent actualització preu 2024)

. Exploradors del temps (INF, CI, CM): desenvolupar la imaginació i la creativitat fent un viatge en el passat.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne d'EI i CI o bé 126,37.-€ per alumne de CM.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne d'EI i CI, o bé 74,25.-€ per alumne de CM.

. Viatge a la Lluna (INF, CI, CM, CS): estimular la creativitat i la imaginació dels alumnes
i relacionar amb la realitat els conceptes que es treballen durant les activitats.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne d'INF o CI, i 126,37.-€ per alumne de CM i CS.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne d'INF o CI, i 74,25.-€ per alumne de CM i CS.

. Viure com els indis (EI, CI): activitats per a desvetllar l'interès als petits de tot el que suposa un món desconegut i fantàstic. A partir d’un personatge imaginari, coneixerem la vida i els costums de les tribus nòmades.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne.

. Stage Arts (CM, CS, ESO): esforçar-se i habituar-se a utilitzar una llengua diferent de l’habitual per fomentar estratègies comunicatives. Es pot escollir la temàtica: Natural Science, Art, Reporters’ Research i English Camp let’s go!
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 74,25.-€ per alumne.

. D'Homo antecessor a Homo sapiens: a la recerca de la baula perduda (CM, CS, ESO, T.Síntesi): definir els trets principals d’algunes societats caçadores.
Programa també disponible en llengua anglesa.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 126,37.-€ per alumne.
Preu estada 3 dies/2 nits (crèdit de síntesi): des de 136,55.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 74,25.-€ per alumne.

. La nostra natura (INF, CI, CM, CS): estimular el coneixement, l’estima i la cura del medi ambient mitjançant l’observació i el contacte directe amb la natura.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,04.-€ per alumne d'EI i CI.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 126,37.-€ per alumne de CM i CS.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne d'INF o CI, i 74,24.-€ per alumne de CM i CS.

. Fes tradició: celebra la Castanyada!(EI, CI): Descobrir la tardor, un temps caracteritzat pel canvi en els hàbits i els ritmes de la vida quotidiana, a partir d’un dels costums més característics de la diada de Tots Sants que determina l’inici del cicle de la terra: la Castanyada.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 72,19.-€ per alumne.

. Activa les emocions (CI, CM, CS): Aprendre noves formes de conèixer-nos per dins tot identificant les emocions i gestionant-les de manera positiva. Obtindrem eines i recursos per ser més feliços en el nostre dia a dia.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 135,03.-€ per alumne de CI.
Preu estada 3 dies/2 nits: des de 126,37.-€ per alumne de CM i CS.

. English Camp, let's go! (CI, CM, CS): colònies en anglès amb l'objectiu d'sforçar-se i habituar-se a utilitzar una llengua diferent a l'habitual per fomentar estratègies comunicatives.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 74,25.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit: des de 80,68.-€ per alumne d'EI i CI programa en anglès Fun with English.

. Preus en temporada alta (a partir del 18 de març, abril, maig i juny 2024). Consulteu-nos preus d'altres dates en promoció.
. Els preus dels programes inclouen la pensió completa però no el dinar del primer dia, que podeu afegir amb suplement de 10,60.-€ per alumne.
. Transport d'anada i tornada no inclòs en el preu (també us podem passar pressupost).