Inici / Cases de colònies / Torreferrana - Escola de cel i esportiva Tornar enrera

Torreferrana - Escola de cel i esportiva

Bellcaire d'Empordà - Província de Girona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

Al municipi de Bellcaire d'Empordà, a la comarca del Baix Empordà. Masia catalana del segle XV, situada al peu del Montgrí, amb torre de defensa. Totalment restaurada i adaptada com a casa de colònies.

A 130 km de Barcelona. A 30 km de Girona.

Equipaments:

- 140 places.
- Habitacions de 4, 6, 8, i 10 places.
- 4 Sales de tallers.
- Camp de Futbol, Voleibol, Bàsquet, Piscina i molt espai exterior.

Activitats:

** Programa Escola del Cel. (EI, CI)
. La Terra: activitat que permet vivenciar els moviments de la Terra al voltant del Sol i els de la lluna al voltant de la Terra. L'activitat també ens obre les portes de l'atmosfera terrestre i ens convida a conèixer les seves capes.
. El Sistema Solar: interessant viatge pels planetes del Sistema Solar per reconèixer i experimentar els aspectes més destacats de cadascun d'aquests.
. Entrenament d'astronautes: exercicis d'habilitat física i psicomotrius com les que realitzen els astronautes abans de sortir a l'espai en missions encomanades. Entre tots, engegarem els motors de la nova Estació Espacial. NOVETAT!
. El Cel profund: viatge a aquella part més desconeguda de l'Univers.
. Planetari: espai on ens podem apropar al cel, tocar els estels i observar els seus moviments, conèixer algunes constel·lacions i les seves aventures i històries mitològiques.
. Gimcana galàctica: superació per equips de diferents proves relacionades amb l'eix d'animació.
. Coet: els nostres astronautes viatjaran en coet i aterraran sobre una superfície aquàtica.
. Activitats de nit: jocs, vetllades o festa final.

** Programa Nàutic Esportiu (CM, CS i ESO) - també íntegre en anglès!
. Caiac: utilització autònoma d'una embarcació, fàcil de maniobrar i molt segura per la seva estabilitat.
. BTT: desplaçament en bicicleta de muntanya seguint camins i corriols del Baix Empordà (CM). Per a CS i ESO: ruta en BTT fins a Cala Montgó, una de les cales més emblemàtiques de l'Empordà (inclou bany a partir de l'1 de juny).
. Vela: primer contacte amb la navegació a vela. S'expliquen els conceptes d'iniciació a la navegació i es practica com dirigir l'embarcació.
. Tirolina.
. Tir amb arc.
. Conèixer Bellcaire (CS).
. Conèixer Sobrestany (CM).
. Orientació: recorregut que posa en pràctica la nostra capacitat d'observació per localitzar el rumb i la posició (CM).
. Activitats de nit, vetllades o festa final.

** Treball de síntesis: "Adventure & Nautical Sport" - en anglès!
Íntegre en llengua anglesa, aigua i terra es compaginen al nostre crèdit de síntesi, per aprofundir en el coneixement sobre els diferents esports nàutics i d’aventura que ofereix la Costa Brava.

Temporada alta (maig i juny)
- Estada amb el programa Escola de Cel:
** 3 dies/2 nits des de 133,98.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 148,17.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 88,88.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 93,17.-€ (dijous-divendres).

- Estada amb el programa Escola nàutica-esportiva:
** 3 dies/2 nits des de 145,53.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 160,93.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 96,47.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 102,08.-€ (dijous-divendres).

- Estada amb el programa Nautical & Adventure Sports:
** 3 dies/2 nits des de 154,22.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 165,44.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 101,20.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 108,68.-€ (dijous-divendres).

- Treball de síntesi:
** 3 dies/2 nits des de 161,81.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 178,86.-€ per alumne (dimecres-divendres).

Consultar preus per a estades i dates concretes (segons temporada baixa, mitjana o de promoció).

El preu inclou:

. Pensió completa
. Dinar del 1er dia
. Programa d'activitats amb monitors de la casa.
. IVA.

Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs, també us podem passar pressupost.