Inici / Cases de colònies / Alberg Barcelona Xanascat - estada escolar a Barcelona! Tornar enrera

Alberg Barcelona Xanascat - estada escolar a Barcelona!

Barcelona - Província de Barcelona
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Des de 81,50€

Descripció:


Si t’allotges a l’alberg Barcelona Xanascat podràs dir ben alt i clar que has dormit al primer alberg de la Ciutat Comtal! I no només això, sinó que l’edifici és de construcció modernista, combinada amb un estil arquitectònic molt peculiar, el neomoresc, una característica que fa que l’edifici tingui molt valor.

L’alberg està situat en una de les zones més tranquil·les de Barcelona, entre els barris de Gràcia i Horta, en un entorn privilegiat per la riquesa de naturalesa i d’espais verds. A més, està molt ben connectat amb el centre de la ciutat amb transport públic, tant metro com autobusos diürns i nocturns, de manera que és de fàcil accés per a tothom.

Instal·lacions:


. Places totals: 166
. Habitacions de 2, 3, 4, 5, i 6 llits amb bany compartit.
. Places adaptades: 8
. Sala d'estar amb TV
. Menjador
. Sala de jocs
. Auditori amb capacitat per a 150 persones
. Calefacció
. Pàrquing
. Ascensor

Programes d'activitats:


- Coneix la ciutat de Barcelona (CM, CS, ESO, Batx.)
L'objectiu d'aquest programa és interessar-se pel funcionament i la resolució de problemes d'una gran ciutat.
Activitats:
- Urbanisme: Aprendrem com l'urbanisme ha anat evolucionant al llarg de la història i el perquè d'aquests canvis
- Immigració: Què passa quan un immigrant arriba a Barcelona? Quines opcions té? Com es pot integrar a la nova cultura?
- Serveis públics: Diferenciar els serveis que s'ofereixen als ciutadans: seguretat, sanitat, energètics... Gimcana pel metro per conèixer el seu funcionament.
- Govern de la ciutat: Com s'estructura i com ha evolucionat al llarg dels temps. Visita d'una institució (segons disponibilitat).
- Comerç i economia: L'evolució del comerç, des dels gremis medievals als actuals centres comercials. Treball de camp o visita a una institució relacionada (segons disponibilitat).
- Oci i Turisme: Visita a alguns dels punts més turístics de la ciutat i realització d'un treball de camp per valorar el tipus de turista que visita Barcelona.
Preus:
. Preu estada 3 dies/2 nits: des de 131,50 € per alumne en temporada baixa i 141,50 € per alumne en temporada alta.
. Preu estada 2 dies/1 nit: des de 81,50 € per alumne en temporada baixa i 86,80 € per alumne en temporada alta.

- De Bàrcino a Barcelona: L'evolució de la ciutat. (ESO i Batx.)
Estada per a conèixer els aspectes generals d'una ciutat romana i els canvis cap a l'estructura urbana actual. Observar les diferents tècniques constructives i activitats econòmiques al llarg del temps i descobrir com la forma de vida i les activitats de cada època influeixen en la llengua.
Activitats: Els orígens de Barcelona, El barri del Born i la Barceloneta, Una ciutat residencial, Barchinona, capital del comtat, Gimcana a la Ciutadella, Joc de nit, Festa de cloenda.
Preus:
. Preu estada 3 dies/2 nits: des de 131,50 € per alumne en temporada baixa i 141,50 € per alumne en temporada alta. Suplement de 12,45 € si voleu fer Treball de síntesi.
. Preu estada 2 dies/1 nit: des de 81,50 € per alumne en temporada baixa i 86,80 € per alumne en temporada alta. Suplement de 8,20 € si voleu fer Treball de síntesi.

- El Modernisme a Barcelona (ESO i Batx.).
L'objectiu de l'estada és analitzar el modernisme arquitectònic de certs edificis remarcant-ne els elements decoratius i simbòlics.
Activitats: Els orígens, La Sagrada Família, Gimcana pel Parc Güell, MNAC, El Passeig de Gràcia, Jocs de nit.
L’accés al Parc Güell pot ser gratuït pels centres educatius però les places són limitades .

Preus:
. Preu estada 3 dies/2 nits: des de 131,50 € per alumne en temporada baixa i 141,50 € per alumne en temporada alta. Suplement de 12,45 € si voleu fer Treball de síntesi.
. Preu estada 2 dies/1 nit: des de 81,50 € per alumne en temporada baixa i 86,80 € per alumne en temporada alta. Suplement de 8,20 € si voleu fer Treball de síntesi.

- Programa de Fi de curs a mida (CS, ESO i Batx.)
Podem organitzar un programa a mida amb les activitats que més us interessin: visita Barcelona modernista, visita Barcelona gòtica, museus (Museu de la Xocolata, Museu Picasso, Museu Egipci, Museu Nacional d'Art de Catalunya, Museu Marítim de Drassanes, Museum d'Il·lusions,...), Cosmocaixa, itinerari pel port a bord de Las Golondrinas, Karting, Bolera, Làser Tag, Escape Room, Aquarium, Poble Espanyol, etc.

Observacions:


. Aquests preus inclouen l’allotjament en règim de pensió completa des del berenar del 1r dia fins el dinar del darrer dia (ambdós inclosos) i les activitats descrites.
. El berenar està inclòs pels alumnes fins a 4t d’ESO.
. Preu del dinar del 1r dia: 12,00 € / alumne
. Tots els desplaçaments es poden realitzar amb transport públic. Aquests no estan inclosos.
. Si l'escola vol visitar algun museu o monument, s'haurà d'afegir el cost de l'entrada. Aquestes no estan incloses.
. El preu de les estades de final de curs s'haurà de calcular segons les activitats triades.

Tingues en compte

. Temporada baixa (de l'1 de gener fins el 14 de març i del 20 de març fins el 2 de maig).
. Temporada alta (del 15 al 19 de març i del 3 de maig fins a final de curs).
. Els preus inclouen la pensió completa però no el dinar del primer dia, que es pot afegir amb suplement de 12,00 € per alumne.
. Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs (us podem passar pressupost).

Pídanos información de este viaje

Demana'ns informació d'aquest viatge

En compliment d’allò que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, i la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, us informem que, mitjançant la cumplimentació d’aquest formulari, les dades que ens faciliteu quedaran incorporades i seran tractades en un fitxer propietat de TOT TURISME, S.L. amb la finalitat de poder-vos oferir els productes o serveis sol·licitats, així com de mantenir-vos informats sobre novetats comercials i ofertes promocionals relacionades amb aquesta pàgina web. Us recordem que podeu exercir en qualsevol moment els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades de caràcter personal mitjançant correu electrònic dirigit a online@totturisme.com o bé mitjançant un escrit adreçat C/ Cós, 89, 08650 Sallent (Barcelona).

Accepto les condicions d'ús