Inici / Cases de colònies / Alberg La Bruna - Estada escolar d'aventura a la Cerdanya Tornar enrera

Alberg La Bruna - Estada escolar d'aventura a la Cerdanya

Bellver de Cerdanya - Província de Lleida
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

En el municipi de Bellver de Cerdanya, a la comarca de la Cerdanya (província de Lleida).
Des de Barcelona accés pel túnel del Cadí o bé la collada de Tosses i després per la carretera N 260. En el punt kilomètric 198, trencar per un camí asfaltat, i agafar el primer trencant a la dreta.

Equipaments:

- Alberg de nova construcció amb una capacitat de 260 places.
- Habitacions de 2, 3, 4, 6 i 8 amb lliteres i bany interior.
- Opció de llogar llençols i tovalloles.
- Espais amplis i amb molta lluminositat (Sala d'estar amb llar de foc i WIFI - Terrassa - Sala Polivalent amb discoteca i zona de jocs amb futbolins i billars- Sales de tallers).
- Menjador amb self-service per a 150 persones.
- 3 pistes de bàsquet i 1 camp de futbol sala.
- Zona verda amb jocs infantils.
- Piscina climatitzada!

Activitats:

Realitzem els programes a mida segons les vostres preferències, tipologia del grup, pressupost, etc.

** Activitats que es realitzen a l'alberg o que s'hi arriba caminant:
- Espeleologia a la Cova d'Annes +10 anys
- Race camp (prova d'habilitat i destresa per equips) +10 anys
- Minut to win 10-14 anys
- Jocs verticals (rocòdrom) +10anys
- Gimcana de muntanya +16 anys
- Descobrir-conèixer Bellver de Cerdanya +12 anys
- Viu la orientació! +12 anys
- Gimcana d'Enigmes +12 anys
- Trekking i entorn natural (1/2 dia o 1 dia) +10 anys
- Pool Games (juguem a la piscina!) +10 anys
- Sobre rodes: Equilibra't! (hover kart, hover board, slackline, patinets i skates) 10-14 anys
- Hípica +10 anys
- BTT +12 anys
- Jocs nocturns +10 anys
- Cursa d'orientació nocturna +10 anys
- Discoteca

** Activitats en què es necessita autocar:
- Trekking aquàtic - NOVETAT! +12 anys
- Ràfting, piragüisme o combinació d'ambdues (es realitza al Parc del Segre de la Seu d'Urgell). +10 anys
- Raid a Lles de Cerdanya +16 anys
- Fem cim! +14 anys
- Banys termals de Dorres (França).
- Patinatge sobre gel a Puigcerdà (consultar dates de tancament tècnic).+10 anys
- Descobrir-conèixer Puigcerdà. +12 anys
- Bosc d'aventura (circuit ponts i tirolines). +10 anys
- BTT (segons ruta) +12 anys
- Via ferrada +16 anys
- Bumper Ball +12 anys
- Parc Animalier de Les Angles (França)
- Caldea (Andorra)

Les activitats que requereixen autocar es planifiquen pel primer o l'últim dia de l'estada per aprofitar el transport d'anada o tornada a l'escola.

Els preus variaran en funció del programa d'activitats escollit i la temporada de l'estada:
Alguns exemples:

** 4 dies/3 nits: jocs col·lectius, trekking (1 dia), gimcana d'Enigmes, minut to win, descobrir-conèixer Bellver, joc de nit i discoteca.
Preu des de 198,30.-€ per alumne en temporada baixa i 214,75.-€ en temporada alta.

** 3 dies/2 nits: descobrir-conèixer Bellver, equilibra't sobre rodes, espeleologia, viu la orientació, discoteca.
Preu des de 135,00.-€ per alumne en temporada baixa i 145,85.-€ en temporada alta.

** 3 díes/2 nits: ràfting, equilibra't sobre rodes, espeleologia, race camp, joc de nit i discoteca.
Preu des de 166,70.-€ per alumne en temporada baixa i 191,15.-€ en temporada alta.

** 2 dies/1 nit: espeleologia, equilibra't sobre rodes, trekking 1/2 dia, discoteca.
Preu des de 88,60.-€ en temporada baixa i 94,25.-€ en temporada alta.

Els preus inclouen des del berenar del primer dia al dinar de l'últim dia i el programa d'activitats seleccionats.
No inclou el dinar del primer dia (suplement 9,60.-€), ni el servei d'autocar (també us podem passar pressupost).