Inici / Cases de colònies / Alberg La Valira - La Seu d'Urgell Tornar enrera

Alberg La Valira - La Seu d'Urgell

La Seu d'Urgell - Província de Lleida
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

La Seu d’Urgell és un camp base estratègic de l’Alt Pirineu pensat per als amants de la muntanya, la natura, l’aventura i la neu.

Des de l’alberg La Seu d’Urgell Xanascat, un edifici molt lluminós situat a 10 minuts a peu del centre del poble, a tocar del riu Valira i entre els parcs dels Enamorats i de Valira, estaràs a tocar d’un munt d’activitats d’aventura: a l’hivern, totes les activitats relacionades amb la neu, des d’esquí alpí fins a la construcció d’iglús, i a l’estiu, tot tipus de passejades i travesses, per a tots els nivells, necessitats i gustos.

Viu una experiència intensa d’alta muntanya a la Seu d’Urgell!

Instal·lacions:

. Places totals: 130
. Habitacions de 2 i 5 llits amb bany i de 2 i 8 llits amb bany compartit
. Places adaptades: 4
· Sala de reunions
· Sala de treball per a grups
· Sala de televisió
· Auditori amb equip de projecció i megafonia
· Sala de jocs
· Tennis taula
· Ludoteca
· Guardabicicletes
· Guardaesquís
· Zona enjardinada
· Zona esportiva a l’exterior

Programes d'activitats:

. Que tremolin els Pirineus! (CM, CS, ESO, BATX.): descobrir i gaudir de noves sensacions vinculades a les activitats en el medi natural. Activitats: espeleologia a la cova d'Annes, gimcana per la Seu d'Urgell, piragüisme, jocs de cooperació, combinada multiesportiva amb tir amb arc, slackline, escalada i kinball, joc de nit i festa final.
Preu estada 3 dies/2 nits des de 155,47.-€ per alumne.

. Andorra a prop de la Seu (CM, CS, ESO, BATX.): aprofitar els recursos lúdics de l’entorn de la comarca de l’Alt Urgell, per exemple, els que trobem al país veí: Andorra. Inclou l’entrada a Caldea, patinatge sobre gel i les activitats de ràfting i piragüisme al Parc Olímpic del Segre.
Preu estada 3 dies/2 nits des de 144,21.-€ per alumne.
(pendent actualització preu 2024)

. Els minairons del Pirineu (INF, CI): viure uns dies de màgia i il·lusió tot seguint la pista dels minairons, uns éssers fantàstics de mida diminuta presents en la mitologia pirinenca.
Preu estada 3 dies/2 nits des de 135,03.-€ per alumne.
Preu estada 2 dies/1 nit des de 80,68.-€ per alumne.

. Les pedres parlen (CM, CS, ESO, T.SÍNTESI): conèixer l’època medieval a través de l’art romànic, analitzant la iconografia i les tècniques pictòriques. Utilitzar el patrimoni cultural com a eina per conèixer l’arquitectura religiosa i respectar el patrimoni històric i artístic medieval. Inclou la visita a la Catedral de la Seu d'Urgell.
Preu estada 3 dies/2 nits des de 116,68.-€ per alumne.
(pendent actualització preu 2024)

. 365 dies d’esport i aventura (CM, CS, ESO): transmetre valors de cooperació i col·laboració entre els alumnes a partir de la pràctica de l’esport. Inclou l’activitat al parc acrobàtic de ponts i tirolines de la Molina.
Preu estada 3 dies/2 nits des de 121,39.-€ per alumne.
(pendent actualització preu 2024)

. Consulteu-nos també els nostres programes d'estades d'esquí fets a mida!

. Preus de temporada alta: del 18 de març, abril, maig i juny 2024. Consultar preus de promoció en d'altres dates.
. Els preus inclouen la pensió completa però no el dinar del primer dia, que es pot afegir amb suplement de 10,60 € per alumne.
. Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs (us podem passar pressupost).