Inici / Cases de colònies / Can Foix: escola de mar, natura i aventura Tornar enrera

Can Foix: escola de mar, natura i aventura

Cubelles - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària

Masia del Segle XVI isolada al Parc del Foix, 23 hectàrees de natura a només 5 km de la platja. Les instal·lacions de Can Foix mantenen la fisonomia d'una antiga Masia, podent trobar, adaptats a les necessitats actuals, espais com alcoves, abeuradors, sales de xemeneies, una cuina antiga, corrals, etc...
Els espais exteriors de la masia permeten gaudir d'un magnífic entorn natural, tot integrant els camps de joc, la piscina i les zones de descans i àpats en l'entorn.

Instal·lacions:

- Places: 80 (60 places per tenir exclusivitat)
- Habitacions: 1 de 28, 1 de 12, 1 de 10, 1 de 6, 6 de 4
- Sales activitats: 1 sala interior + carpa exterior
- Exteriors: 2 carpes, una zona de pícnic, barbacoa, camps d'esport, bosc propi, circuit d'aventura.
- Piscina: Si. 12x6 metres.

Activitats:

Les colònies a Can Foix, al llindar del parc natural del Foix i a molt a prop de la platja, tenen com a objectiu principal fomentar la descoberta i el respecte de l’entorn natural, gaudint d’activitats lúdic-didàctiques convivint amb intensitat amb els companys d’estada i amb els
monitors.

Activitats dinàmiques, enriquidores, divertides, i segures. Colònies dinamitzades per un equip de monitors amb experiència, responsabilitat i molt motivats, amb la direcció d’un coordinador de les colònies i amb el suport de la bona feina del personal de la casa.

Les activitats de la casa de colònies Can Foix estan dividides en diferents centres d'interès:

** Natura i aventura: amb el centre d’interès La Família Llimona es treballa el contacte amb la natura, la importància de preservar-la, els diferents ecosistemes que es poden trobar al Parc del Foix i els factors que intervenen en determinar aquests ecosistemes. En els casos de cicle mitjà i superior les activitats es poden combinar amb activitats d’aventura com tir a l’arc, tirolina i cursa d’orientació.

** Escola de Mar: amb el centre d’interès Les aventures de la Capitana Sargantana i el Quimet es treballa el món que envolta la vida marinera. Descobrim el Port pesquer de Vilanova els diferents animals marins que es poden trobar al mediterrani, i molts altres aspectes relacionats amb aquest màgic i desconegut món.

** Els Indis Peus Grossos: amb el centre d’interès La tribu dels Peus Grossos es treballaran aspectes de convivència i cooperació a la vegada que coneixerem i aprendrem a respectar les costums i tradicions de altres cultures.

** El Món del Cinema: Activitats centrades en la descoberta del món del cinema a través dels diferents àmbits que composen aquest art a través del rodatge d’un curtmetratge i activitats complementàries.

** Crèdit de síntesi Medi Marí: es treballen diferents continguts relacionats amb el medi marí, posant en pràctica les competències adquirides al llarg del curs. Els continguts es treballaran a partir de tres blocs: Biodiversitat Marina, Mar i Societat i La Física i la Química de la Platja.

Tambés s'hi poden fer excursións d'un dia, amb diverses activitats a triar: Fem de cuiners , Plantes remeieres , Itinerari de natura , Els arbres fruiters , Els animals del bosc , Descoberta dels 5 sentits , Visita al port pesquer i la platja de Vilanova , La Castanyada i la tardor , Per Carnaval tot s'hi val!, Viu la festa major! , Els jocs dels nostres avis , Cohesió i cooperació , Estudi del paisatge , Els oficis mariners (Joc de rol cooperatiu) , Indis , Exploradors , Orientació i aventura , Un dia de platja! , Les 5R dels residus, A la cerca del Tió!

**Temporada baixa:
- Estada de 2 dies/1 nit: 74,00.-€ per alumne.
- Estada de 3 dies/2 nits: 114,00.-€ per alumne amb activitats a partir de les 14h el 1r dia o bé 116,00.-€ amb activitats a partir de les 11h del 1r dia.
- Sortida d'1 dia: 12,00.-€ per alumne.

Sortides de dia de novembre, gener i febrer, i dilluns, dimarts i dimecres de setembre, octubre i març.
Colònies del primer i segon trimestre. I dilluns/dimarts d'abril, maig i juny.
IMPORTANT! ELS GRUPS HAN DE SER MÍNIM DE 30 PLACES DE PAGAMENT.

**Temporada alta:
- Estada de 2 dies/1 nit: 79,00.-€ per alumne.
- Estada de 3 dies/2 nits: 120,00.-€ per alumne amb activitats a partir de les 14h el 1r dia o bé 122,00.-€ amb activitats a partir de les 11h del 1r dia.
- Sortida d'1 dia: 13,00.-€ per alumne.

Sortides de dia dijous i divendres de setembre, octubre i març. I de dilluns a divendres d'abril, maig i juny.
Colònies de dimecres a divendres del 3r trimestre.
IMPORTANT! ELS GRUPS HAN DE SER MÍNIM DE 45 PLACES DE PAGAMENT.

**Si no s'arriba al mínim de places es cobrarà un suplement de 90.-€ en sortida de dia, 200.-€ en colònies de dos dies, 300.-€ en colònies de 3 dies per cobrir despeses

- Preus amb l'IVA inclòs.
- S'inclou un desplaçament entre Vilanova i Can Foix. La resta de desplaçaments, 2€
extra/participant (a confirmar)
- Activitats amb preu afegit: Kaiac, vela, hípica, visita a Castellet, Port aventura, Museu del Ferrocarril i altres no incloses en els programes estàndard.
- Caldrà confirmar les places 15 dies abans en les estades de colònies i 7 dies abans en les sortides d'un dia. En cas de baixada considerable de places contractades es procedirà segons contracte.
- En les colònies s'ofereix una video-reunió per a concretar els detalls de l'estada.
- Menjar casolà i productes de proximitat.
- Monitors de 10 a 12:30 hores, de 14:00h a 17:00h, de 18:00h a 19:00h i de 21:00h a 22:30h – Aquests horaris s’adaptaran al cicle educatiu.