Inici / Cases de colònies / Can Rigol - la granja-escola al costat de Barcelona! Tornar enrera

Can Rigol - la granja-escola al costat de Barcelona!

Begues - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària

De colònies a Can Rigol

Només dormir i estar fora de casa suposa una experiència de convivència amb els companys, els mestres, l’Equip de la Masia de Can Rigol i un entorn incomparable. Tot plegat comporta un ventall d’emocions i nous coneixements, que contribuiran de manera inexorable a l’autonomia personal de l’infant.

Els nens que rebem a la granja escola realitzen les activitats adaptades segons les diferents edats i característiques del grup. Els responsables poden escollir entre diverses propostes i activitats per completar el programa i assegurar la diversió durant l’estada a la Casa de Colònies Can Rigol.

Informa’t sobre les nostres activitats pensades per a Infantil i Primària per gaudir al màxim de la vostra estància a Can Rigol.

A només 45 minuts de Barcelona!

La Casa – Equipaments i serveis:

**Dormitoris:
Capacitat de 100 places
Planta Baixa:
- Cinc dormitoris. Quatre habitacions intercomunicades de 8, 12, 12, 12 i una mica separada una altra de 8 llits.
- Un servei sanitari adaptat.
- Dos serveis sanitaris privats i d'altres comuns.
Planta Superior:
- Distribuïdor
- Quatre dormitoris de 8, 14, 14 i 16 llits
- Serveis sanitaris comuns

**Serveis:
- Pàrquing per a cotxes i autocars
- Piscina, de 120 m2, dividida en dues zones: Una de 60 cm. de profunditat i l'altra d'una profunditat màxima de 140 cm. Tot el recinte queda aïllat per una tanca de 2 metres.
- Cuina
- Dos menjadors de 70 i 45 places, que es poden convertir en 1 de fins a 120 places
- Bugaderia
- Carpa oberta amb taules i bancs
- WIFI
- Calefacció
- Tres sales d'activitats
- Camps no reglats de vòlei, bàsquet i futbol
- Cinc serveis sanitaris i rentamans
- Dos sorrals
- Esplanades, camps de cultius i bosc

Activitats:

Descobreix totes les possibilitats didàctiques que tenim preparades. En aquesta pàgina podràs conèixer-les per preparar a la vostra mida la vostra estada a Can Rigol. Adaptades per edats, a Can Rigol trobaràs un món d’experiències, sensacions i molta molta diversió. I sempre gaudint de l’entorn natural privilegiat que envolta la Masia de Can Rigol i la Granja-Escola.

** Per a Educació Infantil:
. La Granja
. L'hort
. Activitat de natura
, Gimcana infantil
. Treballem la llana
. Cuinem
. Fem paper
. Jocs populars
. Estampació
. Sals de colors
. Fem panellets (activitat de tardor)
. Gimcana de tardor o castanyada infantil (activitat de tardor)

** Per a Primària:
Totes les propostes exceptuant la de l’Edat Mitja es relacionaran amb el fil conductor SEREM EXPLORADORS AL GARRAF.
Activitats:
. Som exploradors al Garraf!
. La Granja
. L'hort
. Activitat de natura
. La llana
. Cuinem
. Reciclem paper
. Gimcana els animals
. Gimcana l'Univers juganer
. Gimcana Som recicladors
. Jocs populars
. Estampació
. Sals de colors
. Fem panellets (cicle inicial - tardor)
. Gimcana de tardor o castanyada (tardor)
. Proposta L'Edat Mitjana: inclou les activitats Natura a l'Edat Mitja, els Vitralls, els Jocs Medievals, Cuina Medieval, Jocs de nit.
. Proposta Estada esportiva: inclou les activitats de Korfball, Contrarellotge, Indiaques, Ultimate Frisbee, Tir amb arc, Gimcana esportiva nocturna, Jocs Populars (bitlles, petanca, diana, baletes, baldufes, hacky-sack, carreres de sacs, saltar corda...).

A consultar segons dates i programa d'activitats concret.