Inici / Estades d'aventura / Colònies escolars d'aventura a la Cerdanya Tornar enrera

Colònies escolars d'aventura a la Cerdanya

Bellver de Cerdanya, Puigcerdà - Província Girona
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Colònies, viatge de fi de curs o estades d'aventura, amb una gran varietat d'activitats de natura i aventura en la comarca de la Cerdanya, totes adaptades a l'edat dels alumnes i al seu pressupost. Digue'ns quines activitats vols fer i et fem el teu pressupost a mida!

Activitats:

- Aventura: Ràfting, piragüisme, hípica, iniciació a l'escalada, bosc d'aventura, espeleologia a la cova d'Annes, BTT, trekkings diversos, fem cim!, vies ferrades, trekking fluvial, jocs verticals (rocòdrom).

- De natura o culturals: cursa d'orientació diürna o nocturna, Parc Animalier dels Angles, Descoberta de Puigcerdà o Bellver de Cerdanya, itinerari naturalista.

- Lúdiques: race camp (circuit de reptes), jocs cooperatius, gimcana d'Enigmes, Sobre rodes: equilibra't (hover board, hover kart, etc.), Minute to win (jocs trepidants), bumper ball, Caldea, jocs de nit, discoteca, Pool games (juguem a la piscina), Caldea.

Els preus variaran en funció del paquet d'activitats triat.
Us oferim alguns exemples de colònies que podem organitzar:

* Estada 2 dies/1 nit: des de 94,35.-€ per alumne, amb allotjament, 1 pensió completa (amb berenar) i les activitats d'espeleologia a la cova d'Annes, trekking aquàtic, jocs cooperatius i discoteca.

* Estada 3 dies/2 nits: des de 134,35.-€ per alumne, amb allotjament, 2 pensions completes (amb berenar) i les activitats de cursa d'orientació, espeleologia a la cova d'Annes, trekking aquàtic, Pool Games i discoteca.

* Estada 4 dies/3 nits: des de 214,15.-€ per alumne, amb allotjament, 3 pensions completes (amb berenar), i les activitats d'equilibra't sobre rodes, espeleologia a la cova d'Annes, Pool Games, trekking aquàtic, bosc d'aventura a la Molina, Race Camp, cursa d'orientació nocturna i discoteca.

* Estada 5 dies/4 nits: des de 270,00.-€ per alumne, amb allotjament, 4 pensions completes (amb berenar), i les activitats d'espeleologia a la cova d'Annes, Pool Games, trekking aquàtic, descobrir-conèixer Bellver, bosc d'aventura, Race Camp, gimcana dels Enigmes, equilibra't sobre rodes, cursa d'orientació nocturna i discoteca.

Consulteu-nos el vostre programa a mida!

. Els preus no inclouen el transport en autocar. També us podem passar pressupost amb aquest servei inclòs, segons programa d'activitats.
. 1 Talonari d'autofinançament del viatge gratuït per alumne, amb el que pot recaptar fins a 100.-€ per al viatge!
. Gratuïtats per a professors, consulteu-nos.