Inici / Sortides d'1 dia / El Llac: el parc actiu per escoles de Navarcles Tornar enrera

El Llac: el parc actiu per escoles de Navarcles

Navarcles - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

El Llac (parc actiu), és un espai a Navarcles, un embassament artificial d'aigua del riu Calders amb la possibilitat de poder practicar un bon nombre d’esports i activitats d’aventura en el medi natural, dins d’un entorn net, tranquil, i al mateix temps, molt ben situat dins la comarca del Bages.

Activitats:

La variada orografia de l’indret és idònia per a realitzar diferents nivells de dificultat (per a petits i grans) amb totes les garanties de seguretat.

Es pot triar el paquet de 3 o el de 4 activitats d'aventura i d'aigua per a una sortida d'un dia. Activitats que podreu complementar amb una estona de gaudir de la natura i una estona de bany. Algunes de les activitats que es poden realitzar són:

- Rem amb caiac: al mig de l’estiu es l’activitat estrella del Llac, la fàcil maniobra dels “Pengüin” i el seu atractiu disseny, encisaran als participants. Amb la motivació del joc, l’aprenentatge de les tècniques bàsiques esdevindrà una tasca ben senzilla i gratificant. Tècniques de Rem / Jocs / Curses. Playboats sit on top (banyera conformada). Insubmergibles, indeformables, antial·lèrgiques. Capacitat 25 participants en dos grups separats. Un monitor per cada grup. A partir de 4rt de primària.

- Rem amb canoa: un bon treball en equip, es la principal condició, per poder evolucionar amb comoditat i seguretat en les tranquil·les aigües del Llac. Tècniques de Rem / Jocs / Curses. Canoes canadenques de 5m. Insubmergibles, indeformables, antial·lèrgiques. Un o dos monitors segons l'edat dels participants. A partir de P3.

- Els raiers: es sentiran com uns pioners, amb els rais mai s’escaparan riu avall. Jocs i curses faran mes motivant aquesta activitat. Un o dos monitors, segons edat i nombre de participants. A partir de P3.

- Escalada: coordinació, elasticitat i equilibri. Amb la pràctica de l’escalada, aquestes són unes capacitats motores de les que en traurem el màxim rendiment. Mur de roca calcària. Dos monitors. A partir de 1r ESO.

- Pont de mico: als petits els passem, els grans passen sols, és una passada! Travessaran una vegada i mentre hi hagi temps, podran repetir.
Capacitat de l’activitat, màxim 40 participants en dos grups separats. Dos o quatre monitors, segons edat i nombre de participants. A partir de P5.

- Rappel: amb total seguretat, els participants, davallaran per les cingleres que hi ha al voltant del Llac. Dos monitors. A partir de 1r ESO.

- Tirolina gran: la sensació que tindran al baixar per primera vegada, ben segur que no la oblidaran fàcilment, això si, tots voldrien repetir. Una baixada per sessió.
Alçada 20m llargada 80m. Equipaments i Materials de les instal·lacions homologats. Capacitat de servei de l’activitat, 24 participants. Dos o tres monitors, segons el nombre de participants. A partir de 6è de primària.

- Tirolina petita: després de tants anys, ens segueix sorprenent agradablement veure com els hi pot agradar tant, als mes petits, aquesta activitat. Segons la dinàmica del grup poden baixar fins a quatre vegades. Alçada 5m llargada 25m. Equipaments i materials de les instal·lacions homologats. Capacitat de servei de l’activitat, màxim 25 participants. Dos monitors. De P3 a 2n de primària.

- La xarxa: Quan creuen que tot esta superat, es troben atrapats com un insecte en una teranyina. Dos o tres monitors, segons el nombre de participants. A partir de 6è de primària.

- Patinets Tot Terreny KICKBIKE: tenim quatre circuits per poder-nos adaptar a les capacitats dels participants: Verd: Font de Soler-Vicenç / Blau: Sant Benet i Pont Vell / Vermell: Font dels Burjons / Negre: Font de l’Angle. Un o dos monitors. A partir de 4rt EP.

- La persiana: Una llarga i segura escalada, competint amb els companys per arribar el primer a dalt. Dos o tres monitors, segons el nombre de participants. A partir de 1r de primària.

- Tir amb arc: en el petit bosc de pollancres i alaverns, trobem l’espai ideal per poder practicar, sense destorbs, aquestes modalitats esportives.
Tir amb Arc 2D, Tir amb Arc 3D, Tir amb Arc Petits.

. Pack 3 activitats: 20,00.-€ per alumne.
. Pack 4 activitats: 25,00.-€ per alumne.
. També podem encarregar-nos de l'autocar des de l'escola a molt bon preu, consulteu-nos!

El preu inclou:

. Paquet de 3 o 4 activitats de 45min cadascuna, i que el grup realitza alhora i d'una manera rotativa.
. El recinte es reserva el dret d'adjudicar prèviament les activitats, segons l'edat i el número d'alumnes. Sempre s'intenta combinar activitats d'aigua amb activitats d'aventura.
. Lloguer de material i instal·lacions
. Monitors durant les activitats.

. Oferta vàlida per a dies laborables dins el calendari escolar.
. IVA inclòs.
. Teniu la possibilitat de fer altres paquets d'activitats, com l'opció de fer un paquet de 5 activitats, però, si es vol modificar algunes activitats, podria afectar al preu.
. Per a poder realitzar aquestes activitats, és necessari dur: roba i calçat esportiu, banyador, xancles i tovallola.
. Hi ha una zona de pícnic per a poder-hi esmorzar i dinar.