Inici / Sortides d'1 dia / Activitats escolars nàutiques a Pineda de Mar Tornar enrera

Activitats escolars nàutiques a Pineda de Mar

Pineda de Mar - Província Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Diverses activitats nàutiques a escollir: catamarà, caiac, paddle surf, banana bus, windsurf...
Veniu amb la vostra escola a passar un dia amb nosaltres, tenim activitats adaptades a totes les edats, des dels 5 anys.
Podeu arribar amb autocar o si ho preferiu amb tren, perquè l'estació està a tan sols 5 minuts caminant.

Instal·lacions:
. Vestuaris amb dutxes amb aigua calenta
. Bar-restaurant
. Pàrquing gratuït
. Zones d'ombra
. Aula exterior
. Oficina
. Magatzem

Tarifa normal:
Rotacions d'activitats d'1h cadascuna, excepte els inflables, que son voltes de 12/15 minuts:
. Catamarà: 13.-€ temporada baixa/ 15.-€ temporada alta.
. Catamarà + caiac/paddle surf: 16.-€ temporada baixa/ 18.-€ temporada alta.
. Catamarà + caiac + inflable (banana, rocket...): 23.-€ temporada baixa/ 26.-€ temporada alta.
. Caiac o Banana (rocket +2.-€): 10.-€ temporada baixa / 12.-€ temporada alta.
. Caiac + banana bus: 15.-€ temporada baixa/ 17.-€ temporada alta.
. Catamarà + banana bus: 18.-€ temporada baixa/ 21.-€ temporada alta.
. Surf skate y Longboard + gimcana i jocs d'equip: 15.-€ temporada baixa/ 17.-€ temporada alta.
. Surf skate y Longboard + banana bus i volei: 16.-€ temporada baixa/ 18.-€ temporada alta.
. Surf skate y Longboard + caiac + inflable (banana, rocket...): 22.-€ temporada baixa/ 24.-€ temporada alta.
. Taller de nusos i seguretat (amb regal inclòs): 4,00.-€
. Voleibol o futbol platja dirigit: 3,00.-€
. Gimcanes i jocs d'equip "Team Building": consultar.

Tarifa low cost (només aplicable a temporada alta):
Rotacions d'activitats de 30min cadascuna, excepte els inflables que son voltes de 6/8 minuts.
. Catamarà: 13,00.-€
. Catamarà + caiac/paddle surf: 16,00.-€
. Catamarà + caiac + banana bus: 22,00.-€
. Caiac: 12,00.-€
. Caiac + banana bus: 15,00.-€
. Catamarà + banana bus: 18,00.-€
. Taller de nusos i seguretat: 3,00.-€
. Voleibol o futbol platja dirigit: 3,00.-€

El preu inclou:

. Monitors/es titulats (la nostra escola està reconeguda per la Federació Catalana de Vela).
. En tots els paquets està INCLÒS el camp de voleibol I/o futbol + pilotes (no dirigit).
. Material nàutic.
. Armilles salvavides.
. Vestits de neoprè.
. Llanxes de rescat.
. Assegurances.
. IVA.

. Temporada baixa: març, abril, maig, octubre i novembre.
. Temporada alta: juny, juliol, agost i setembre.
. Grups de mínim 20 alumnes en tarifa normal i 25 alumnes en tarifa low cost.
. En cas de condicions meteorològiques que no permetin fer l'activitat, es canviarà per una altra a terra.
. Si no us encaixen aquests paquets, us en podem dissenyar un a mida.
. Disposem de paquets de més d'un dia, podeu consultar-nos preus.