Inici / Esquí i snow / Esquiada escolar de 3 dies i 2 nits Tornar enrera

Esquiada escolar de 3 dies i 2 nits

Masella/La Molina - La Cerdanya - Pirineus
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Tres dies d'esquí a La Molina o a Masella, i estada de tres dies i dues nits en allotjament d'alberg, d'hotel o de casa de colònies.

Amb Turisme Escolar la vostra esquiada serà tot un èxit, podreu triar l'especialitat que més us agradi al millor preu. I deixar tota la resta per nosaltres amb una coordinació integral, garantint la qualitat dels serveis:

. Visita prèvia a l'Escola, si ho creieu necessari
. Recepció del grup i presentació dels monitors.
. Tramitació de forfets i acompanyament al lloguer de material i el seu retorn.
. Gestió del restaurant de pistes.
. Acomodació a l'allotjament.
. I coordinació durant tota l'esquiada / estada, amb telèfon 24 hores.

- Allotjament en alberg o casa de colònies:
2h/dia de monitor: des de 199,00.-€ per alumne
5h/dia de monitor: des de 249,00.-€ per alumne

- Allotjament en hotel:
2h/dia de monitor: des de 222,00.-€ per alumne
5h/dia de monitor: des de 272,00.-€ per alumne

. Preus vàlids per a dies feiners de gener, febrer i març dins el calendari escolar 2023-2024, a Masella o La Molina, per altres dates cal consultar preus.
. IVA inclòs.

Els preus inclouen:

* 3 dies de Forfet.
* 2 o 5 hores diàries de curset d'esquí al dia (segons preu), amb un monitor cada 10 alumnes (ràtio recomanada).
* Lloguer de material d'esquí/snow.
* Assegurança d'accidents.
* Pensió completa i allotjament.
* 1 gratuïtat per acompanyants per cada 20 alumnes.
* Regal d'un "velcro" per reconèixer el propi material d'esquí.
* Telèfon d'atenció 24 hores.
* Coordinació de Tot Turisme durant tota l'estada / esquiada.
* Us ajudem a autofinançar-vos la vostra esquiada amb talonaris, informeu-vos que l'activitat us pot sortir gratis!!!

Altres informacions:

. Descompte si algun alumne té material propi: - 5,75.-€/dia.
. Descompte per rebaixa de ràtio: 1-11/12 alumnes dte. -0,80.-€/hora i 1-13/14 alumnes dte. -1,20.-€/hora.
. Suplement ràtio 1-8/9 alumnes +0,90.-€/hora.
. Per snowboard consultar preus.
. Podeu dinar al restaurant de pistes, consulteu-nos el suplement.
. Possibilitat de fer esquí nocturn els dijous a la tarda.
. Si voleu activitats de tarda o de nit (tallers, jocs, jocs de nit, banys termals, piscina, patinatge sobre gel, discoteca...).

Allotjaments:

- Albergs: La Bruna, Mare de Déu de les Neus, Anna Maria Janer, Refugi de la UEC, Abrigall, La Closa.
- Cases de colònies: Ridolaina.
- Hotels: Puigcerdà, Pla del Pi, Alphotel, Moixeró, Bon Repòs, Bellavista, Guitart La Molina (a peu de pista).

Activitats complementàries:

Activitats complementàries a la pràctica d'esquí, per a poder realitzar a les tardes o nits:
* Banys termals de Dorres
* Piscina a Puigcerdà
* Patinatge sobre gel
* Jocs de nit
* Discoteca
* Road Book (orientació diürna o nocturna)
* Gimcanes

- És molt important portar autocars preparats per anar a la neu, nosaltres podem encarregar-nos-en a preus molt interessants. Informa-te'n!!
- Podem reservar hores addicionals de monitors d'esquí, així com rebaixar la "ratio" d'alumnes que porta cada monitor.
- Degut a l'increment d'empreses que ofereixen paquets "low cost", us recomanem que exigiu tots els serveis i ratios contractats. Més barat no significa qualitat, els vostres alumnes es mereixen la millor experiència!

Diferents fórmules per finançar l'esquiada!!!