Inici / Esquí i snow / Estada d'esquí nòrdic de 2 a 5 dies Tornar enrera

Estada d'esquí nòrdic de 2 a 5 dies

Sant Joan de l'Erm, Guils de Cerdanya o La Llosa (França) - Pirineus
Apte per a Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Estades d'esquí nòrdic escolar de 2 a 5 dies, gaudint de la natura tot aprenent i practicant l'esquí de fons, modalitat fàcil i saludable que et permetrà endinsar-te entre arbres i avets de les estacions d'esquí nòrdic de Sant Joan de l'Erm, Guils de Cerdanya, o la Llosa (França), i en allotjament de refugi, alberg o hotel.

Amb Tot Turisme la vostra esquiada escolar serà tot un èxit, podreu triar l'especialitat que més us agradi al millor preu.
I deixar tota la resta per nosaltres amb una coordinació integral:
. Visita prèvia a l'Escola, si ho creieu necessari
. Recepció del grup.
. Tramitació d'abonaments i acompanyament al lloguer de material i el seu retorn.
. Presentació dels monitors.
. Gestió del restaurant de pistes.
. Acomodació a l'allotjament.
. I coordinació durant tota l'esquiada / estada,
. Telèfon 24 hores.
I t'ajudem a finançar la teva esquiada!!!

- El preu per alumne per una estada de 2 dies / 1 nit és des de 100,50.-€.
- El preu per alumne per una estada de 3 dies / 2 nits és des de 170,00.-€.
- El preu per alumne per una estada de 5 dies / 4 nits és des de 315,00.-€.

Vàlid per a dies feiners dins del calendari escolar 2023-2024, per altres dates cal consultar preus.
IVA inclòs.

Els preus inclouen:

- Abonament de pista
- Lloguer de material d'esquí nòrdic: botes + pals + esquís
- 3 hores al dia de monitor d'esquí nòrdic
- Assegurança d'accidents pròpia de l'estació d'esquí
- Pensió Completa i Allotjament
- 1 gratuïtat per acompanyants per cada 20 alumnes.
- Telèfon d'atenció 24 hores
- Coordinació de Tot Turisme durant tota l'estada / esquiada
- Us ajudem a autofinançar-vos la vostra esquiada amb talonaris, informeu-vos que l'activitat us pot sortir gratis!

Allotjaments a triar entre:

- Alberg: Can Cortina de Tuixent, o La Bruna.
- Refugi: Sant Joan de l'Erm.
- Hotels: Puigcerdà, Pla del Pi, Bellavista, o Ca l'Eudald.

- És molt important portar autocars preparats per anar a la neu, nosaltres podem encarregar-nos-en a preus molt interessants. Informa-te'n!
- Podem reservar hores addicionals de monitors d'esquí, així com rebaixar la "ratio" d'alumnes que porta cada monitor.
- Qui es porti el material d'esquí propi, tindrà el descompte equivalent.