Inici / Cases de colònies / La Garbinada - Juga i viu l'esport! Tornar enrera

La Garbinada - Juga i viu l'esport!

Torroella de Montgrí - Província de Girona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

Al municipi de Torroella de Montgrí, a la comarca del Baix Empordà. a 300 metres de la platja de la Gola.
A 145 km de Barcelona. A 40 km de Girona.

Equipaments:

- 155 places.
- Habitacions de 5 i 6 places amb bany.
- 2 menjadors.
- 2 Sales d'activitats i sala de mestres.
- 3 aules-taller.
- 2 Camps de Futbol, Volei platja, Bàsquet, Piscina i Jardí i terrassa exterior amb taules.

Activitats:

** Programa Juga i fes esport (EI, CI)
. Navegant per la Gola: un passeig per les aigües de la desembocadura del riu Ter per gaudir del bosc de ribera, els paisatges del Montgrí i l'encant del Baix Empordà.
. El submarí: viatge imaginari a les profunditats del mar on les històries, les aventures i els descobriments dels seus personatges despertaran la imaginació de grans i petits.
. Futgolf: el futgolf és una activitat esportiva, fàcil i divertida apte per a totes les edats, en que es pot jugar de manera individual o en equip. L'objectiu és arribar amb la pilota des del punt de sortida fins al forat amb els mínims tocs possibles.
. Reptes i paranys: posar a prova les qualitats físiques i psicomotrius per poder superar un circuit amb diferents proves d'habilitat.
. Apunta, tira i encerta! (EI): muntatge preparat per a la realització de tirs i llançaments que requereixen concentració i precisió.
. En vaixell per les Illes Medes: viatge en vaixell de fons de vidre per les Illes Medes que permet observar la vida dels gavians i el fons marí de la reserva natural.
. Boulder.
. Activitats de nit: jocs , vetllades o festa final.

** Programa Viu l'Esport (CM, CS i ESO)
. Tots al riu: activitat que convida a fer un passeig pel riu Ter amb rais construïts amb materials no convencionals.
. Caiac.
. Iniciació al Kitesurf: lliscarem per la sorra amb un estel de tracció, agafats a un talabard.
. Minigolf: al camp d'entrenament del centre es planteja l'aprenentatge del swing i el pitch; en el bunker de sorra, el chip; i en el green de vuit forats, practicarem el putt.
. BTT: per camins i corriols del Baix Empordà (CS i ESO).
. Rocòdrom.
. Tir amb arc.
. Esports inestables.
. Cursa d'orientació: recorregut que posa en pràctica la nostra capacitat d'observació per a localitzar el rumb i la posició.
. Salvament i socorrisme: a la piscina del centre i equipats amb vestits de neoprè, es realitzaran tasques de salvament i tècniques de rescat en el medi aquàtic.
. Activitats de nit: jocs, vetllades o festa final.

** Crèdit de síntesi: Riu, Esport i Mar (ESO)
L'activitat física és un factor important en el desenvolupament integral de les persones, i pren una dimensió àmplia quan podem realitzar aquesta pràctica en el medi natural. Sumar l'esforç individual per assolir l'objectiu de l'equip i compartir l'estudi amb la pràctica d'activitats físiques, són el repte que planteja aquest crèdit de síntesi combinant els esports nàutics de la base nàutica situada a la gola del riu Ter i els esports terrestres des del mateix centre.

** Projecte de recerca: activitats físiques en el medi natural

Temporada alta (maig i juny).
** 3 dies/2 nits des de 145,53.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 160,93.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 96,47.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 102,08.-€ (dijous-divendres).

- Treball de síntesi:
** 3 dies/2 nits des de 161,81.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 178,86.-€ per alumne (dimecres-divendres).

- Projecte de recerca:
** 3 dies/2 nits des de 172,26.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 189,20.-€ per alumne (dimecres-divendres).

Consultar preus per a dates i estades concretes (segons temporada: tardor, baixa, mitja o de promoció).

El preu inclou:

. Pensió completa
. Dinar del 1r dia
. Programa d'activitats amb monitors de la casa.
. IVA.

Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs, us podem passar pressupost.