Inici / Cases de colònies / Marcel Maillot - Mariners i esports nàutics. Tornar enrera

Marcel Maillot - Mariners i esports nàutics.

L'Estartit - Província de Girona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

Al municipi de l'Estartit, a la comarca del Baix Empordà, a 500 metres de la platja.
A 140 km de Barcelona. A 45 km de Girona.

Equipaments:

- 200 places, distribuïdes en 5 pavellons independents, amb 5 habitacions de 8 places cadascun i bany privat.
- 1 pavelló amb sales lúdiques i de treball, sala de professors i aquari.
- 1 pavelló amb cuina i 2 menjadors de 50 i 120 places.
- 3 Sales d'activitats (una amb llar de foc) .
- 2 Camps de Futbol, Voleibol, Bàsquet, Piscina i molt espai exterior.

Activitats:

**Programa Mariners a bord (EI, CI, CM, CS).
. Sortida a la platja (EI, CI, CM)
. Sortida amb vaixell a les Illes Medes: en embarcació amb quilla de vidre que permet veure el fons marí (tots)..
. El fons marí: espai d'observació en aquaris de la vida marina i els hàbitats més característics de la zona (EI, CI, CM).
. Jocs mariners (EI, CI).
. Tir amb arc (a partir de CM)
. Taller de nusos (CM, CS, ESO)
. Arboradura: activitat que permet posar en pràctica les habilitats físiques dels mariners. Grimparem fins arribar a la gàbia del pal major i des d'allí ens llençarem per la tirolina.
. Litoral rocós: recollida, identificació i classificació d'espècies marines pròpies de la zona.
. Gimcana fotogràfica a l'Estartit (CS)
. Activitats de nit: jocs, vetllades o festa final.

** Programa lúdic esportiu (6è primària).
. Paintball: gran joc d'estratègia que enfrontarà 2 equips amb la missió de defensar el seu territori i la seva bandera tot atacant els contrincants amb marcadors de boles de pintura.
. Caiac a les Illes Medes (excepte estades de 2 dies).
. Esports a la platja: farem tornejos per equips de diferents modalitats d'esports de platja,
. Tir amb arc.
. Vela: primer contacte amb la navegació a vela. S'expliquen els conceptes d'iniciació a la navegació i es practica com dirigir l'embarcació (a partir de l'1 de juny).
. Ruta BTT: per camins i corriols de la zona.
. Gimcana fotogràfica: amb l'ajuda d'un mapa i un seguit de fotografies que ens obligaran a tenir els cinc sentits a l'aguait, descobrirem els racons més secrets i recòndits de la zona.
. Cursa d'orientació: preparació d'un recorregut d'orientació en grup utilitzant materials específics i realització competitiva d'aquests.

** Programa Fem Equip! Cohesió (tardor) - CM, CS, ESO
. Tir amb arc per parelles. Tirs a diana que requereixen de la concentració mental i la capacitat d’autocontrol en benefici de la precisió.
. Circuit de cordes en parella. CM Caminarem per un circuit de diferents tipus de ponts enlairats.
. Gimcana fotogràfica a l’Estartit. CM
. Max Cross
. Gimcana fotogràfica a Torroella de Montgrí. CS
. Team building.
. Ruta BTT. CS
. Cursa d’orientació. CS Recorregut pel parc que posa en pràctica la nostra capacitat d’observació i les nostres habilitats amb la brúixola per tal de localitzar el rumb i la posició.
. Activitats de nit. Jocs de nit. Vetllada o festa final.

Preus:

Temporada alta (maig i juny i penúltima setmana de març)

- Programa lúdic-esportiu (6è i ESO)
** 3 dies/2 nits des de 156,42.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 171,71.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 101,42.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 113,85.-€ (dijous-divendres).

- Resta de programes:
** 3 dies/2 nits des de 145,42.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 160,93.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 96,47.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 102,08.-€ (dijous-divendres).

Temporada de tardor (setembre a desembre)

Programes Mariners a Bord i Programa de cohesió, Fem equip!, preu especial promoció:
** 3 dies/2 nits des de 105,38.-€ per alumne (dilluns-dimecres) o 121,44.-€ per alumne (dimecres-divendres).
** 2 dies/1 nit des de 80,08.-€ per alumne (dilluns-dijous) o 84,04.-€ (dijous-divendres).

Consultar preus per a dates concretes (segons temporada baixa, mitjana o de promoció).

El preu inclou:

. Pensió completa
. Dinar del 1r dia
. Programa d'activitats amb monitors de la casa.
. IVA.

Transport d'anada i tornada a l'escola no inclòs, us podem passar pressupost.