Inici / Sortides d'1 dia / Visita escolar a Montblanc medieval Tornar enrera

Visita escolar a Montblanc medieval

Montblanc - Província Tarragona
Apte per a Primària, Secundària

Montblanc és una població amb un important patrimoni medieval molt ben conservat, que fan que sigui un espai idoni per a que els alumnes coneixin els principals conceptes de l'Edat Mitjana a través d'un itinerari pels seus carrers, places i esglésies.

Començarem per una ruta al convent de Sant Francesc (exterior), que ens portarà després cap a les muralles i la porta. Explicació obligatòria: la llegenda de Sant Jordi i el Drac.

Seguirem l'itinerari per l'interior de la vila: el Palau del Rei, la plaça porxada amb les mesures del gra, el Call jueu, l'església de Sant Miquel i si és possible val la pena entrar a l'església de Santa Maria (amb suplement), ja que és un exemple molt important del gòtic (a consultar si està oberta al públic en dates concretes).

La visita pot continuar amb l'ascens al turó de Santa Bàrbara, on estava el castell antigament, i acabem rodejant les muralles fins al pont medieval.

Opcionalment podem fer una visita al Museu Comarcal de la Conca de Barberà, que té la seva seu al Casal dels Josa (amb suplement).

Preu:

. El preu de la visita a Montblanc medieval és fixe per cada guia necessari (màxim 30 alumnes/guia) IVA Inclòs:
- El precio de la actividad es de
242.-€ preu per guia 3 hores. (IVA inclosa).
264.-€ preu per guia 4 hores. (IVA inclosa).
. En cas que vulgueu fer la visita al Museu Comarcal, hi ha un suplement de 2.-€ per alumne.
. En cas que vulgueu entrar a l'església de Santa Maria, hi ha un suplement de 1.-€ per alumne, amb un màxim de 20.-€
. L'autocar és opcional i no està inclòs. Us podem passar pressupost a un bon preu, consulteu-nos!

. La visita la realitzen guies oficials, que estan amb el grup des de que arriba a Montblanc fins que torna a l'escola.