Inici / Sortides d'1 dia / Visita escolar a la reserva marina de les Illes Medes i jaciment d'Empúries Tornar enrera

Visita escolar a la reserva marina de les Illes Medes i jaciment d'Empúries

L'Estartit (Empordà) - Província Girona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Un cop al port marítim de l’Estartit, pujarem al vaixell Nautilus, que disposa de cabines submergides per a poder veure el fons marí i així gaudir de la riquesa en flora i fauna de la zona, fins que arribem a les Illes Medes. Allà ens faran una petita explicació d’aquesta reserva natural, un arxipèlag de 21’5 hec. format per 7 illots i algun escull, és un dels pocs indrets del Mediterrani que conserven una increïble varietat de fauna i flora marines.

Al tornar al port, agafarem l’autocar per anar cap a l’Escala, on dinarem (si ho preferiu a la platja) i després un guia vestit de romà ens estarà esperant, per explicar-nos la història de la seva vida en la vila romana d’Empúries mentre visitem les ruïnes, que foren una antiga ciutat grega i romana. Estava situada al golf de Roses, avui dins el municipi de l’Escala amb 4 assentaments: la primera fundació grega, situada en una península (avui Sant Martí d’Empúries) anomenada pels arqueòlegs Paleàpolis o ciutat vella; la ciutat grega a terra ferma, a la vora del mar, dita Neàpolis (ciutat nova); la ciutat romana, situada damunt la Neàpolis, i el poblat iber dels indigets que es deia Indiké.

- El preu de l'activitat SENSE guia de Tot Turisme que us acompanyi tot el dia i gestioni els horaris, les entrades, etc. és de 14,50.-€ per alumne.
- Si voleu fer la sortida AMB guia de Tot Turisme, el preu és de 17,70.-€ per alumne.
- Els professors són gratuïts.
- L'autocar no està inclòs i és opcional, demaneu-nos pressupost!

- Cal dur cantimplora, gorra, esmorzar i dinar.
- Cal dur un calçat còmode per caminar. (la sortida es realitza a l'aire lliure).
- Si es vol fer la sortida tranquil·lament dins l'horari escolar de tot un dia s'ha de tenir en compte la distància amb l'escola.
- L'ordre de la sortida es pot veure afectat segons la disponibilitat en la data triada.
- IVA inclòs.