Inici / Cases de colònies / Sant Julià casa de colònies a Osona Tornar enrera

Sant Julià casa de colònies a Osona

Sant Julià de Vilatorta - Província de Barcelona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària

La casa de colònies Sant Julià és una antiga masia reformada, situada a la Plana de Vic, on comencen les Guilleries, i prop del pantà de Sau. Disposa de molts espais exteriors propis on poder gaudir del gran entorn de bosc i jardins. Es troba molt aprop del Pantà de Sau.

Es troba a 84 Km de Barcelona, a 63 Km de Girona, a 166 Km de Lleida i a 171 Km de Tarragona.

Equipaments:

** A la casa:
. La casa disposa de 109 places, distribuïdes en:
- Túnel: 44 places (11 hab. de 4 llits)
- Masia: 43 places (1ª planta 1 hab. de 2 llits + 1 hab. 22 llits/ 2ª planta: 1 hab. de 13 llits + 1 hab. de 6 llits).
- La Cabana: 22 places (1 hab. de 6 llits / 1 hab. 16 llits)
. Un menjador de 100 places.
. 2 sales polivalents i 1 sala de joc (tenis taula, billar i "futbolín").

** Exteriors:
. Camp de futbol, camp de bàsquet reglamentari, camp de volei.
. Tirolina, paintball i tir amb arc.
. Pista de bicicròs.
. Piscina.
. Àmplies zones de bosc i jardins.

Programes d'activitats i centres d'interès:

• En Fabulí i els mil i un contes (Ed. Inf. i CI): En Fabulí és un estrambòtic personatge ansiós per explicar contes i històries; i comença una història on: “un flautista amb caputxeta que buscava aneguets lletjos va convidar a sopar al emperador i als tres porquetes que fugien d’en Patufet...” ... o no era així?

• Fibló l’aventurer i el misteri mil·lenari (CM i CS): En fibló torna a casa després de voltar pel món durant 10 anys per resoldre un misteri que l’ha portat a viure un munt d’aventures a selves, deserts i illes solitàries. Ara amb totes les pistes reunides haurà de reviure el seus viatges per descobrir un secret amagat durant milers d’anys.

- Estada de 2 dies/1 nit: des de 78,65.-€ per alumne (IVA inclòs).
- Estada de 3 dies/2 nits: des de 128,70.-€ per alumne (IVA inclòs).

En cas de voler el dinar del primer dia, suplement de 11.-€ per persona.

Transport des de l'escola no inclòs, també us podem passar pressupost.