Inici / Sortides d'1 dia / Tallers i activitats a l'escola per a Primària - NOVETAT! Tornar enrera

Tallers i activitats a l'escola per a Primària - NOVETAT!

En la escuela - Activitat a l'escola
Apte per a Infantil, Primària

Us oferim un seguit de tallers especialitzats amb els que pretenem donar un cop de mà i un respir als mestres, alhora que aportem activitats diferents que complementen l'educació i el creixement dels infants i joves.

Aquests tallers són d'entre 1 i 3 hores segons el taller i les necessitats del centre educatiu.

Activitats:

** ÀREA D'APRENENTATGE MANIPULATIU
- Astronomia: el sistema solar inflable permetrà veure els planetes des d'una perspectiva diferent!
- Taller de la Prehistòria: Com vivien, menjaven, caçaven, pintaven... a la Prehistòria? Dinàmica + taller.
També disponible en anglès.
- Els Romans: Com vestien? Qué menjaven? Com es divertien? Aprendrem sobre aquesta civilització i practicarem alguns jocs romans: lvsoria, calcvli, dvplvm, capvt, alea...
- L'Edat Mitjana: Coneixerem com es vivia, com eren les ciutats, la societats estamental... i farem un taller de tremp a l'ou com els monjos.
- Taller de Construcció de ciutats: Des dels romans fins als nostres dies... juguem a dissenyar ciutats!
També disponible en anglès.
- Taller de màgia: Vols convertir-te en un mag i aprendre alguns trucs de màgia? T'ho expliquem!
- Taller de rastres d'animals: Són difícils d'observar, però... si sabem com identificar els seus rastres els podrem detectar!
- Toca-toca d'animals exòtics o invertebrats: us portem els animals a l'escola!

** ÀREA D'EXPRESSIÓ I EMOCIONS:
- Espectacle-taller "Constructors de somnis": Un espectacle-taller per treballar els minimons dins del marc escènic d'un conte.(EI+CI)
- Espectacle "La caçadora de contes-màgia": contacontes que utiltiza la màgia com a eina per jugar i emocionar (EI+CI)
- Taller Artteràpia: colors, textures, traços.... una eina per a escoltar el cos i les notres emocions! (EI + EP)
- Taller de músicoteràpia: la música ens connecta amb el cos, afavorint el nostre benestar físic, mental i emocional.
- Taller de dansa creativa: Un espai per connectar amb el cos i crear un llenguatge d'expressió emocional.
- Taller de danses urbanes: Baprendrem a mmoure'ns amb passos de Hip-hop i entendrem l'origen de les danses urbanes. (CS)
- Taller de dansa Bollywood: Ball molt divertit de fusió de diferents danses, sobretot les provinents de l'Índia (EI+EP)
- Taller de Capoeira: el cercle de Capoeira: un diàleg rítmic entre cossos! (EP)
- Taller de percussió corporal: el cos com a instrument per a la creació d'una peça col·lectiva. (EP)
- Taller de ioga: aprendrem a tenir consciència del nostre cos i a relaxar-nos. (EI+EP)
- Taller de músiques del món: La interculturalitat que ens enriqueix. (EI+EP)
- Taller de malabars: aprendrem a fer malabars amb pilotes, masses, aros, diàbolos... i crearem les nostres pròpies carioques (CM+CS).
- Jocs tradicionals catalans: (EP)
- Creació de contes (EP)
- Cercle de confiança (EP)

** ÀREA DE MIRADA CRÍTICA I AMBIENTAL:
- Taller de Remeis naturals: Coneixem les herbes remeieres del nostre entorn i elaborem remeis naturals.
- Consum responsablet: (CS).
- El mar de plàstics: Conte interactiu.
- Un Món de Plàstic: Conte interactiu: la problemàtica del plàstic.
- Energies renovables i enginy solar: Parlarem de la importància de les energies renovables i construirem una joguina solar (CS)
- Aus i migracions: El canvi climàtic ha alterat les migracions de les aus, per què? (CS)
- Fauna en perill d'extinció: ? (EP)

Digueu-nos quants grups/classe voleu que facin l'activitat i us passem un pressupost a mida.
Els preus van entre els 10-14.-€, consulteu-nos!

També es poden fer combinacions de diversos tallers en jornades culturals, digueu-nos què necessiteu i us ho preparem!