Inici / Sortides d'1 dia / Visita escolar a la Tarragona, ciutat romana Tornar enrera

Visita escolar a la Tarragona, ciutat romana

Tarragona - Província Tarragona
Apte per a Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles formatius

Farem un viatge fins a l'època romana a través d'una visita guiada pels monuments més emblemàtics de la capital Tarraconense.
Descobrirem els espais més emblemàtics i representatius del que es conserva de la civilització dels romans. Entendrem les seves funcions i les seves característiques i curiositats.

Activitats opcionals

La visita es pot complementar amb un taller del Museu Arqueològic de Tarragona, que es podria realitzar a la tarda després de dinar, a les noves instal·lacions del port. En cas d'estar interessats, demaneu-nos informació.

O bé podeu fer alguna activitat al Port de Tarragona:
- Visita del Port + viatge en vaixell (Durada 2h en total).
- Visita de la Llotja (si es fa a la tarda, es pot veure la subhasta del peix). (Durada 2h).

Llocs per dinar:

- La visita acaba a l'amfiteatre, on hi ha una zona verda, jardins, bancs... la majoria d'escoles opten per dinar aquí. Amb aquesta opció, heu de dir a l'autocar que us ha de passar a buscar per l'hotel Imperial Tàrraco, que està al costat de l'amfiteatre, pujant unes escales.
- També podeu tornar a dinar al lloc d'inici, al Portal del Roser, on hi ha el Camp de Mart i els jardins Saavedra (aquest últim té una zona de jocs).
- Altres escoles, si els fa bo, marxen amb l'autocar cap a l'aqüeducte de les Ferreres, on hi ha una gran zona verda amb taules i bancs i es pot visitar lliurement l'aqüeducte.

- El preu de l'activitat és fix per cada guia, segons temporada:
** Gener, juliol, agost, setembre, novembre, desembre: 212.-€ per guia, màxim 25 alumnes per guia.
** Febrer, juny i octubre: 224.-€ per guia, màxim 25 alumnes per guia.
** Març, abril i maig: 232.-€ per guia, màxim 25 alumnes per guia.
- El preu de les entrades als monuments va a part:
> Cost de 30.-€ per grup per accedir a tots als monuments.
> Cost de 20.-€ per grup per accedir a un monument a escollir.
- En cas de voler fer la visita en anglès o francès, el preu s'incrementa un 10%.

- El preu dels tallers al Museu Arqueològic varien segons el núm. de participants i el taller, consulteu-nos les diferents opcions.
- El preu de les activitats al Port de Tarragona varien segons el núm. de participants i el taller, consulteu-nos les diferents opcions.

- L'autocar és opcional i no està inclòs. Consulteu-nos!

- Preus amb l'IVA inclòs.
- Cal portar l'esmorzar i el dinar.
- La durada està dins l'horari escolar de tot un dia.
- L'ordre de la visita es pot modificar en funció de l'afluència de grups el dia de la visita.
- L'horari pot variar segons el lloc de procedència de l'escola, ens adaptem a les vostres necessitats.
- L'horari pot variar segons l'adjudicació d'horari de les entrades als monuments.
- La visita pot ser en català, castellà, anglès o francès.